Miliardový biznis v podobe výroby alkoholických nápojov je nabitý dravou konkurenciou, ktorá sa snaží presadiť na tvoj úkor. Nikto nesmie zaspať na vavrínoch a musí neustále prinášať atraktívne novinky. Ako informuje Fortune, dobre si to uvedomuje The Glenlivet, jedna z najlepších škótskych páleníc.
Žiadne sklo. Žiadny ľad. The Glenlivet Capsule Collection má zmeniť to, ako si vychutnávame whisky. Kapsuly s whisky sú vyrobené z jedlých morských rias a ich objem zodpovedá približne polovici bežného panáka. Kolekcia obsahuje tri príchute: citrus, les a korenie.
No ice. No stirrer. No glass. We're redefining how whisky can be enjoyed. Introducing The Glenlivet Capsule Collection #noglassrequired pic.twitter.com/F4MGErsfZM
— The Glenlivet (@TheGlenlivet) October 2, 2019
Hoci to vyzerá ako super zaujímavá vec, ktorá by určite stála aspoň za vyskúšanie, je tu smutná správa: ide len o predvádzací kúsok, ktorý sa zrejme nikdy nedočká masovej výroby. Kapsuly budú môcť exkluzívne okúsiť len návštevníci blížiaceho sa Londýnskeho týždňa koktejlov.
Nobody:
Absolutely nobody:
Not even some mythical millennial “experience seeker” demographic invented by vapid marketers:
Glenlivet: “here’s our Whisky is a mouth-soluble condom” pic.twitter.com/IO7d7PoKO9
— Joe Fattorini (@joefattorini) October 5, 2019
— Jeroen de Baare (@J3roen) October 6, 2019
Treba povedať, že spoločnosti sa na seba podarilo šikovne upozorniť a získať publicitu. Produkt sa stal témou mnohých online diskusií, v ktorých proti sebe stáli mnohí fanúšikovia, ale aj odporcovia whisky kapsúl. Každý si, samozrejme, spomenul na meme z roku 2018, ktoré sa točilo okolo konzumácie pracích kapsúl Tide.
Zdroj: fortune.com