Počas jedenásťhodinového letu zo San Francisca do Japonska boli ľudia na palube poriadne vzrušení. Dôvodom bola Coco – sivý králik, ktorého si na palubu vzala manažérka Takako Ogawa. Píše Mirror.
Posádka lietadla si dokonca vymieňala službu, len aby mal každý možnosť zoznámiť sa s huňatou cestujúcou. Coco bola počas celého letu veľmi disciplinovaná a zo svojho sedadla sa nepohla. Dokonca si pochutnala na orieškoch a mandliach, ktorými ju letuška ponúkla.
This picture of a rabbit flying business class is actually sending me I am too emotional pic.twitter.com/PVLmqgM93J
— LOD (@gandalfsugarnut) January 19, 2020
Ako sa vlastne králik dostane do lietadla? Nie je to nejako obmedzené? Majiteľka zaplatila 100 dolárov, aby bola Coco zaregistrovaná ako tzv. „emotional support animal“ a mohla k nej na palubu.
The story of the rabbit who flew business class. https://t.co/b2PA95zvOe pic.twitter.com/nXKYEXGdgv
— Cutetropolis (@ntmtom) January 19, 2020
A rabbit in a bowtie sipped champagne and ate croissants in business class, and it'll make you feel bad about flying economyhttps://t.co/Awdv84dWDB… pic.twitter.com/iezHxZey3W
— plugilo (@plugilo) January 15, 2020
Trend „emotional support animals“ je rozšírený hlavne v USA. Cestujúci si so sebou môžu vziať do lietadla zviera, ktoré im má pomôcť zvládať stres – môže to byť všetko, od mačky cez korytnačku, hraboša až po poníka,o ktorom sme písali pred pár mesiacmi.
Keďže sa paluby lietadiel začali meniť na lietajúce zoo s kačicami a kengurami, viaceré letecké spoločnosti pravidlá sprísnili. Do lietadla sa nedostal napríklad obrovský páv, ktorý sa nezmestil do veľkostných a hmotnostných limitov.
Zdroj: mirror.co.uk