Obľúbená vianočná reklama s prasiatkom, ktorá už vyše 20 rokov signalizuje príchod sviatočného obdobia, prichádza tento rok s výraznou zmenou. Tradičný spot dostáva nový rozmer v podobe animovaného záveru, čo medzi divákmi vyvoláva zmiešané reakcie. O téme informoval portál Košicak.
Modernizácia tradície rozdeľuje publikum
Dlhoročná tradícia vianočnej reklamy prináša významný posun v spracovaní. Zatiaľ čo prvá časť spotu zostáva verná pôvodnému konceptu s reálnymi hercami a zvieratami, záverečná časť prechádza do animovanej podoby. Tento krok vzbudzuje protichodné názory – mladšie publikum víta moderné spracovanie, no fanúšikovia pôvodnej verzie hovoria o strate autenticity.
Na sociálnych platformách sa rozpútala živá diskusia. Mnohí vyjadrujú obavy, že animované prasiatka narúšajú čaro originálnej verzie. Nájdu sa však aj hlasy podporujúce inováciu, ktoré vidia v modernizácii potenciál osloviť nastupujúcu generáciu.
Nová príchuť a hlbšie posolstvo
Tohtoročná kampaň prináša aj spoluprácu s populárnou značkou Marlenka. Manažérka značky Kofola Nikola Thomson k tomu uvádza: „Keďže Kofola bola a je o láske, rozhodli sme sa v príbehu zaľúbenej dvojice prasiatok pokračovať.“ Nový spot nesie posolstvo o zdieľaní a vzájomnej láskavosti.
Medová príchuť Kofoly zatiaľ vyvoláva rozpačité reakcie. Spotrebitelia ju prirovnávajú k „nepodarenému orechovému nápoju“. Je však zaujímavé, že podobný osud mala spočiatku aj minuloročná rumová edícia, ktorá sa nakoniec stala najúspešnejšou vianočnou príchuťou v histórii značky.
Napriek rozporuplným názorom na nové spracovanie reklamy i chuť limitovanej edície zostáva Kofola verná svojmu poslaniu spájať ľudí a prinášať radosť počas vianočného obdobia.