Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Sobota 27.7.2024
sk
Božena
cz
Věroslav

Kvôli vlastnej chybe zaplatili za letenky tisíce navyše. Na toto si dávaj pozor aj ty

Radosť z plánovanej dovolenky vystriedalo sklamanie.


Určite to poznáš – plánuješ výlet alebo dovolenku a vždy to sprevádza stres. Vydýchneš si až vtedy, keď už je všetko zariadené. Skutočné problémy však ešte len čakajú za rohom. Presne to platí aj v prípade manželského páru z Austrálie. Ako informuje portál Independent, chybne vyplnené letenky stáli tento pár viac ako 2800 eur.

Manželia Phil a Kate z Austrálie plánovali let do Londýna. Našli spiatočné letenky, za ktoré zaplatili celkom 4800 austrálskych dolárov, čo je v prepočte približne 2936 eur.

Do lietadla sa, bohužiaľ, nedostali

Problém nastal v momente, keď sa už snažili dostať do lietadla. Zamestnanci spoločnosti Virgin ich odmietli pustiť do lietadla kvôli faktu, že Phil zarezervoval manželkine miesto pod jej prezývkou „Kate“. To predstavovalo problém, keďže jej skutočné meno, ktoré má uvedené aj v pase, je „Katherine“, poznamenal austrálsky server Nine.

Kvôli vlastnej chybe zaplatili za letenky tisíce navyše. Na toto si dávaj pozor aj ty
Shutterstock

Celé to viedlo k smútku, keďže podľa Phila išlo len o administratívnu chybu. Myslel si totiž, že si bral v kostole Kate, a nie Katherine. Ich problém s letenkami eskaloval ešte viac. Letecká spoločnosť im oznámila, že si budú môcť rezerváciu upraviť za menší administratívny poplatok.

Keď už situáciu začali riešiť, tak im agent zo spoločnosti StudentUniverse, kde kupovali letenky, zrazu oznámil, že si budú musieť zaplatiť za novú letenku. Až na jeden háčik, táto už bude stáť 4700 austrálskych dolárov, v prepočte okolo 2875 eur.

Určite si prečítaj:

20 ľudí, ktorí si robili chuť na svoje jedlo, no ostali trpko sklamaní

Letenky za tisíce, lebo vraj nebol čas na zmeny

Nevyhnutnosť novej, predraženej letenky firma obhajovala tým, že nemajú čas na zmeny údajov. Pár zostal naštvaný. Poukázal na to, že firma nemala čas na zmeny, ale mala čas na to, aby im predala novú letenku.

Manželský pár zostal veľmi sklamaný a vyslovene prosil, aby im spoločnosť StudentUniverse vyhovela. Hovorili, že v jedno okamihu takto prídu o všetky peniaze, ktoré majú prichystané na dovolenku.

Bohužiaľ, ani napriek tomu im spoločnosť nevyhovela. Tá sa neskôr ohradila vyjadrením, že môže situácie riešiť len v rámci zásad leteckej spoločnosti. V tomto prípade vraj nemohlo dôjsť k zmene údajov zákazníkov, preto bola jedinou možnosťou nová letenka. Tvrdili, že keby sa to riešilo skôr ako 3 hodiny pred odletom, tak by im mohli pomôcť viac.

Z tohto celého vyplýva jedno ponaučenie. Vždy si treba poriadne skontrolovať údaje, keď niekam letíš, aby si potom neplatil za letenky tisíce navyše.

Kvôli vlastnej chybe zaplatili za letenky tisíce navyše. Na toto si dávaj pozor aj ty
Shutterstock

Tagy:

Viliam Šuška
Fanúšik popkultúry, predovšetkým kinematografie. Sledujem aktuálne dianie, avšak občas odo mňa nájdeš aj nejaký zaujímavý technologický či herný článok, prípadne zaujímavosti.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.