Ak máš prístup na internet a aspoň okrajovo sleduješ dianie vo svete, tak nie je šanca, že táto plechová opacha unikla tvojej pozornosti. Je to najnovší model elektrického automobilu značky Tesla a miláčik Elona Muska, ktorý ho toť nedávno slávnostne predstavil všetkým automobilovým nadšencom. Že by sa stretol s chválospevom, sa však povedať nedá.
Po vizuálnej stránke je tátoš zvaný Cybertruck veľmi nešťastne riešený a hranatý dizajn si veľa fanúšikov nezískal. Ale to by sa dalo prekusnúť, keby plnil účel. Podľa Muska sa má Cybertruck radiť skôr k úžitkovým vozidlám a viac ako jeho exteriér majú potenciálneho kupca zaujať mnohé praktické vlastnosti.
I’m making this my ringtone. ??? #Cybertruck
pic.twitter.com/AOvdppiFis— Philip DeFranco (@PhillyD) November 22, 2019
Auto má veľa úložného priestoru, zvládne prepravu ťažkých nákladov a hlavne – je prakticky nerozbitné. Teda také malo byť. Ale soudruzi z NDR urobili niekde chybu… a na predstavení sa podarilo prestreliť mu okno. Ups. Nuž stáva sa. Keďže toto faux pas podkopalo všetky základy, na ktorých dobré meno vozidla stavalo, ľuďom už nebránilo absolútne nič, aby si z neho začali robiť srandu.
A nielen ľudia, ale dokonca aj značky. Napríklad také Lego, ktoré sa rozhodlo chopiť iniciatívy a pokračovať tam, kde Musk zlyhal. Na svojom Twitteri predstavili ich verziu nerozbitného vozidla a treba uznať, že asi na tom bude niečo pravdy.
To ich je totiž, ako inak, z lego kocky a tá sa spolu s Nokiou 3310 a festivalovou páskou na ruku radí medzi najpevnejšie predmety na svete. Tvoje chodidlá by o tom mohli rozprávať.
The evolution of the truck is here. Guaranteed shatterproof ? pic.twitter.com/RocTEkzzwI
— LEGO (@LEGO_Group) November 27, 2019
O skutočný Cybertruck sa doposiaľ zaujíma už viac ako 250-tisíc ľudí. Uvidíme, či podobný úspech zožne aj táto mini verzia, ktorá má oproti originálu niekoľko nesporných výhod. Neznečisťuje životné prostredie a šetrí peniaze na pohonných hmotách… to znie ako celkom slušné gro marketingovej kampane. Ktovie, či sa toho Lego chytí.
Zdroj: LEGO_Group / Twitter