11. Pracovník tiesňovej linky: Pokiaľ nevoláš z pevnej linky, nemám tvoju presnú polohu. Viem, kde približne sa nachádzaš, ale ak rovno povieš svoju adresu, pomoc sa k tebe dostane rýchlejšie.
12. Hrobár: Píše sa rok 2023. Naozaj nekopem hroby lopatou.
13. Sestrička: V nemocnici zachraňujeme životy, ale stále je to pre personál pracovisko. Rovnako ako ktokoľvek iný, aj my chceme mať prestávku na obed, odskočiť si na záchod a odísť domov načas.
14. Recepčná v hoteli: Prečo sú hostia v jednom kuse prekvapení, že o ôsmej ráno ich izba ešte nie je pripravená? Check-in je o jedenástej. Nie preto, že som si to vycucala z prsta, ale preto, že sme boli včera kompletne vybookovaní a za desať minút sa tie izby naozaj neupracú.
Odporúčame prečítať:
15 diskusií medzi zákazníkmi a pracovníkmi donášky jedla, ktoré ťa pobavia
15. Veterinár: Aj zvieratám sa treba starať o zuby. To, že nekňučia pri každom súste, ešte neznamená, že nemajú kaz, ani to, že ich to vôbec nebolí. Keď nechceš svojmu psovi čistiť zuby, nekupuj si psa.
16. Učiteľka v škôlke: Nie je mojou povinnosťou učiť tvoje decko, ako sa používa nočník. Také návyky si má odniesť z domu.
17. Očný lekár: Nesnaž sa uhádnuť, aké písmenká sú na tabuľke, ktorú ti ukazujem. Celá pointa testu je v tom, že mám zistiť, čo vidíš a čo už nie. Aký to má zmysel, že hádaš?!
18. Právnik: To, že sa hneváš, ešte neznamená, že máš niečo, čo obstojí pred súdom. Je to nemilé, no ako sa hovorí – byť kreténom nie je protizákonné.
19. Zamestnanec call centra: Žiadny bežný zamestnanec nemá možnosť prepojiť ťa na manažéra/majiteľa/generálneho riaditeľa. Je úplne jedno, koľko sa sťažuješ, jednoducho to nie je v našich silách. Môžeš byť rád, ak ťa vôbec spojíme s niekým, kto s nami nesedí v tej istej miestnosti.
20. Údržbár: Keď použiješ toaletu, spláchni. Šialené, viem.