Lidl prichádza s prevratnou novinkou. Otvára bar priamo vo svojej predajni

Jedno orosené pivko bude po nákupoch chutiť hneď lepšie.


Diskontný reťazec Lidl prichádza s prevratnou novinkou v oblasti maloobchodu. V severoírskom meste Dundonald sa chystá otvoriť prvý bar priamo v priestoroch svojej predajne. Tento jedinečný projekt vznikol po úspešnom súdnom spore a môže znamenať začiatok novej éry v nakupovaní. O novinke informoval portál iDnes.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Od myšlienky k realizácii

Celý príbeh sa začal v roku 2019 po požiari miestneho podniku Lewis Tavern. Lidl vtedy prišiel s odvážnym plánom prevziať licenciu a vybudovať nový bar vo svojej predajni. Napriek počiatočným prekážkam a námietkam zo strany veľkoobchodníka Philip Russell Ltd., Najvyšší súd v Belfaste nedávno rozhodol v prospech Lidlu.

„Žiadosť spĺňa všetky legislatívne požiadavky a neexistuje dôvod na jej zamietnutie,“ uviedol sudca pri svojom rozhodnutí. Investícia do projektu predstavuje približne 490-tisíc eur, čo dokazuje vážny záujem reťazca o úspech tohto konceptu.

Shutterstock

Nový rozmer nakupovania

Plánovaný bar ponúkne priestor pre 45 zákazníkov a široký sortiment nápojov vrátane čapovaného piva, vína a cideru. Koncept je navrhnutý tak, aby vytvoril príjemnú atmosféru bez narušenia bežného chodu predajne.

Prísne kontrolné opatrenia majú zabezpečiť, aby sa priestor nestal miestom neprimeranej konzumácie alkoholu. Reťazec zdôrazňuje, že nejde o klasickú krčmu, ale o moderný gastrokoncept, ktorý má doplniť nákupný zážitok.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Ak sa tento inovatívny projekt osvedčí, môže sa stať vzorom pre ďalšie podobné koncepty v iných krajinách. Spojenie nakupovania s možnosťou občerstvenia predstavuje zaujímavý trend v modernom maloobchode, ktorý by mohol osloviť zákazníkov aj na ďalších trhoch vrátane Slovenska.

Tento odvážny krok Lidlu ukazuje, ako sa tradičné hranice medzi maloobchodom a pohostinstvom postupne stierajú, čím vznikajú nové možnosti pre zákazníkov aj obchodníkov.

Mohlo by ťa zaujímať:

Lidl móda je späť. Okrem šľapiek vo farbách obľúbeného reťazca si môžeš zadovážiť aj dámske lodičky


Tagy:
REKLAMA
Henrieta Balázsová
Som spravodajská redaktorka EMEFKA a venujem sa aktuálnemu dianiu, spoločenským témam aj virálnym príbehom. Milujem dobrú kávu, knihy a svoje dve mačky.Okrem spravodajstva sa venujem aj umeleckým textom a fascinujú ma emócie, medziľudské vzťahy a veci, ktoré sa nedajú vygoogliť. Písanie pre mňa znamená spôsob, ako dávať svetu zmysel a sprostredkovať čitateľom obsah, ktorý ich zaujme a inšpiruje.
Najčítanejšie
Podobné