Lidl sa rozlieza po Slovensku. Tento rok zamieri aj do menších obcí, hlási zvyšovanie platov

Nemecký reťazec sa chystá na boj s Biedronkou.


Ikonický žlto-modrý reťazec sa rozširuje po Slovensku ako vlna sladeného nápoja značky Freeway. Nedávno sme ťa na EMEFKA informovali o tom, že si na webstránke Lidl môžeš zakúpiť najnovší kúsok Lidl módnej kolekcie a teraz sa obľúbený reťazec hlási s ďalšou správou. Ako informuje web Interez, Lidl plánuje ďalšiu expanziu a pridáva aj správu o tom, že sa chystá zvyšovať platy.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Slovenský maloobchodný trh sa musí postaviť faktu, že na scénu prichádza Biedronka. Poľský reťazec s lacným tovarom určite zamieša karty, a tak sa aj zástupcovia nemeckého Lidla rozhodli, že rozbehnú expanziu. Treba si získať nových zákazníkov a byť pri nich blízko.

Nemecký reťazec si u nás vybudoval zdatnú armádu zákazníkov. Na Slovensku sa nachádza už dve desaťročia a dalo by sa povedať, že sa mu prakticky podarilo dobyť tuzemský trh. Z finančného hľadiska chodia ľudia do Lidla nakupovať najviac a míňajú v ňom aj najviac peňazí. Biedronka teda bude mať veľkého oponenta, keďže nemecký reťazec stavia na podobnej stratégii, ako ona – diskont s najvýhodnejšími cenami.

Lidl dorazí do menších miest a obcí

Ak bude chcieť nemecký reťazec zápasiť s Biedronkou, bude sa musieť presunúť bližšie k svojim zákazníkom, ktorí nežijú vo veľkých mestách. Lidl sa teda vydá na miesta, kde do teraz nepôsobil. V roku 2025 plánujeme otvorenie nových predajní po celom území Slovenska, a to v lokalitách, kde už sme prítomní, ale aj v mestách a obciach, v ktorých ešte predajňu nemáme, potvrdila pre web Interez Adriána Maštalircová z úseku komunikácie spoločnosti.

Mohlo by ťa zaujímať:

Lidl ide šetriť papierom. Tento leták už do schránky nedostaneš

„Keďže sa chceme priblížiť našim zákazníkom, v budúcnosti pribudnú Lidl predajne aj v menších mestách a obciach,“ uviedla Maštalircová. Ešte koncom minulého roka sa na verejnosť dostala informácia, že nové predajne nemeckej značky pribudnú v šiestich mestách, respektíve v obciach.

„Onedlho pribudne v našom portfóliu predajňa v Starej Turej, Dunajskej Lužnej, Hnúšti, Hlohovci, Prešove a v Nových Zámkoch,“ povedala k novým predajniam Maštalircová.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Zvyšovanie platov

Novinkou sa tento rok stane aj investícia vo výške približne 10 miliónov eur. Tá zaručí, že sa každému zamestnancovi zvýši plat. Lidl sa k tejto téme vyjadril na svojom webe. Zvyšovať sa vďaka tomu budú minimálne odmeny, tie u zamestnancov v predajniach budú predstavovať 1 250 eur a u zamestnancov v sklade 1 300 eur.

„Zamestnankyne a zamestnanci sú kľúčom nášho úspechu. Chceme, aby sa v Lidli cítili adekvátne ocenení a mali motiváciu rozvíjať sa spolu s nami,“ uviedla konateľka Lidla zodpovedná za HR. Tieto zmeny by mali do praxe doraziť v marci 2025 s tým, že si prilepšia aj súčasní pracovníci. Diskont sa práve teraz môže chváliť veľkým množstvom zamestnancov v počte 6 700 a 167 predajňami.

Shutterstock

Tagy:
REKLAMA
Šimon Patkoš
Svoju písaciu púť som začal už na strednej škole, no do sveta textu som sa naplno ponoril počas štúdia filmovej scenáristiky a dramaturgie na vysokej škole. Najviac sa vo svojich článkoch venujem filmovým témam, no nepohrdnem ani originálnymi historicko-kuriózno-krimi príbehmi.Okrem písania sa venujem ilustrácii a literárnej tvorbe. A aby sme si lepšie rozumeli — najlepšia vec na svete sú dve hodiny strávené v poloprázdnom kine pri dobrom filme.
Najčítanejšie
Podobné