9. S frajerkou sme v jej prenajatom byte pozerali video na YouTube, a ako to už pri vtipných videách býva, trochu sme sa smiali. Nie veľmi nahlas, nie dlhšie ako desať minút a, koniec koncov, bolo to uprostred dňa. Niektorému z jej susedov to ale očividne veľmi prekážalo, tak napísal majiteľovi bytu správu, nech „si tých rehotajúcich sa podnájomníkov spacifikuje“.
10. Raz sa ku mne dostalo, že malo vedenie poradu ohľadom mojich príliš dobre napísaných emailov. Mali strach, že nad nimi trávim príliš veľa času, nevenujem dostatok pozornosti ostatnej robote a/alebo sa nimi snažím vyťahovať nad ostatných kolegov. Keď som si to vypočula, skoro ma vykotilo zo stoličky.
11. Mala som zákazníčku, ktorá sa na mňa sťažovala, lebo som jej popriala pekný zvyšok dňa. Pracovala som ako pokladníčka vo zvieracích potrebách. „Prišla som sem, lebo mi skapala rybička. Prečo by mi niekto prial pekný zvyšok dňa, keď mi akurát skapala rybička?!“
12. Pracujem na zákazníckej podpore. Pamätám si, ako som raz dostala hodnotenie 2/10, pričom zákazník ako jediný dôvod nespokojnosti uviedol: „Niečo také by mal riešiť niekto starší a skúsenejší.“
13. Susedia k nám zavolali policajtov a hasičov, lebo sme vraj „založili na záhrade oheň a pálime v ňom veci“. Nezaložili sme oheň. Vytiahli sme gril a usporiadali rodinnú grilovačku.
14. Na strednej som si privyrábala v stánku so zmrzlinou. Zákazník na mňa napísal sťažnosť: „Priateľská, ale neusmieva sa.“
15. Zaúčala som novú zamestnankyňu. Ona mala dvadsať, ja niečo po štyridsiatke. Povedala som jej jeden interný tip – keď dokončí prácu o pár minút skôr, ak bude stále k dispozícii na mobile, môže odísť na prestávku. Na druhý deň nabonzovala vedeniu, že si predlžujem prestávky. Odvtedy nových zamestnancov učím len to, čo mám.
16. Raz som mal v práci poriadny problém, pretože sa do nášho obchodu s hudobninami dovalil miestny DJ a ja som sa k nemu správal ako k bežnému zákazníkovi. Podľa neho som mal z takej celebrity minimálne padnúť na zadok.