Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Pondelok 23.12.2024
sk
Nadežda
, Naďa
cz
Vlasta

Náš zákazník, náš pán. Tá časť populácie, ktorej inteligenčný kvocient sa nerovná výške nenarodeného dieťaťa, si uvedomuje, že na jej dvacke nestojí ekonomika celého národa a nezneužíva toto heslo, ako sa jej páči. Lenže potom je tu tá druhá. Ľudia, ktorým rodičia v detstve okrajovali kôrku na chlebe a teraz žijú v domnienke, že im tieto maniere prejdú všade. Neprejdú.

Takýchto zákazníkov majiteľka reštaurácie, o ktorej píše portál Metro, nemá práve dvakrát v láske. Úprimne, niet sa čomu diviť. Čo má človek v takejto situácii robiť? Nechať si skákať po hlave a dúfať, že mu za to Svätý Peter jedného dňa nezabuchne dvere do neba rovno pred nosom (alebo aspoň dostane slušný tringelt)? Alebo sa na to vykašľať a rovno ich poslať kade ľahšie?

Profimedia

Majiteľku vymyslené recenzie nenechali chladnou

50-ročná Alice Cheung, majiteľka čínskej reštaurácie Oriental Express, sa očividne prikláňa k druhej možnosti. Od otvorenia reštaurácie v Anglicku sa už stretla s mnohými sťažnosťami a zatiaľ čo tie opodstatnené sa snažila doriešiť k spokojnosti oboch strán, tie ostatné jej nedali spávať. „Najbizarnejšie bolo hádam to, keď si zákazník objednal vegetariánsky box a sťažoval sa, že v ňom nebolo žiadne mäso,“ hovorí majiteľka.

Just Eat / úprava redakcie

„Práve vtedy sme sa rozhodli, že začneme na negatívne recenzie, ktoré nedávajú absolútne žiaden zmysel, reagovať,“ dodáva. Na portáli Just Eat má reštaurácia momentálne takmer 150 hodnotení a prevažná väčšina z nich je pozitívna. No potom sú tu gastro experti, z ktorých sa jednému až nožík vo vrecku otvára. „Volal k nám muž a chcel jedlo zadarmo. Potom nám napísal zlú recenziu na googli, lebo sme mu ho odmietli dať,“ delí sa Alice Cheung o ďalšiu tragikomickú príhodu.

Just Eat / úprava redakcie
Just Eat / úprava redakcie

„Niekedy mám pocit, že ľudia zneužívajú možnosť napísať zlú recenziu ako spôsob, ako sa nám vyhrážať. Negatívne recenzie nám nevadia, ale chceme, aby boli úprimné. Ak sme naozaj pochybili, nemáme problém zákazníka odškodniť, ale ak je to čistý blud, človek by sa mal pripraviť na to, že nebudeme len tak sedieť so založenými rukami,“ vysvetľuje na záver majiteľka.

Zdroj: metro.co.uk


Tagy:

Michaela Molnárová
Som také ukecané malé pivo, ktoré miluje zvieratká a za trojuholník vegánskej pizze by ťa pokojne aj prešlo traktorom. Neriskuj. Na EMEFKA tvorím už nejaký ten piatok, preto v mojom portfóliu nájdeš naozaj všeličo. Mojou špecialitkou sú vzťahové záležitosti, mužsko-ženské peripetie a ľudské príbehy, ale pred nejakým tým internetovým virálom tiež nebudem utekať
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.