Bez ohľadu na to, kde robíš, čo robíš a koľko za to berieš, aj ty máš určite dni, keď svoju prácu nenávidíš. A je to úplne v poriadku. Nikto nečaká, že sa budeš päťdesiat rokov vkuse budiť o šiestej ráno plný entuziazmu a že nikdy nebudeš potrebovať ventilačnú cigaretu, na ktorej si popod nos zanadávaš na všetko a všetkých, ktorí sa v ten deň priblížili k vašej firme na menej ako dva kilometre. Tak to proste chodí.
Problematické to začína byť až v momente, keď na tvoj (hoc aj odôvodnený) srd doplácajú ostatní a tým dupľom, ak sú tí „ostatní“ platiaci zákazníci. Túto skutočnosť však určitému pracovníkovi donášky niekto zabudol oznámiť. Výsledok? Jedna do nepríčetnosti vytočená mamička, dve hladné a sklamané deti a jeden v nevypátrateľných kríkoch odhodený obed. Sen.
Mamička zadala zlú adresu, kuriér nemal pochopenie
39-ročná Jeanette Eriksson-Gray sa jedného pekného dňa rozhodla objednať dcére a jej kamarátke za odmenu Happy Meal z McDonaldu. Ani vo sne by jej nenapadlo, že vďaka tomu ošedivie ešte o pár rokov skôr, ako mala v pláne. „Vaša online podpora nebola veľmi nápomocná, takže ak by tu niekto vedel lokalizovať tento krík alebo kontaktovať šoféra, aby tak urobil on, bola by som veľmi vďačná,“ píše hladom potužená mama na facebookovú stránku Uber Eats.
Ako vysvitlo, pri objednávaní obeda sa jej podarilo zadať zlú adresu. Pár metrov hore-dole, žiadna dráma, povedala si a adresu opravila na tú správnu, avšak jej pridelený kuriér pre to nemal veľké pochopenie. Počas telefonického rozhovoru jej oznámil, že za toto nie je platený a jej objednávku vyložil… kdesi v kríkoch?!
Dve deti na krku a jedlo nikde
„Rada by som dostala späť svoje peniaze a aj prepitné, ktoré som kuriérovi udelila ešte predtým, ako mi jedlo doniesol,“ písalo sa v správe, ktorú ešte pred sťažnosťou na Facebooku písala online podpore. Jeanette mala doma dve sedemročné deti, ktoré nechcela nechať bez dozoru. Napriek tomu, že kuriérovi dokonca nakreslila mapku, z ktorej bolo zjavné, že nová adresa je od pôvodnej vzdialená asi 30 sekúnd, ten stále trval na svojom.
Mamička napokon vystrojila decká do dažďa a spoločne sa pobrali jedlo hľadať, inkriminovaný krík sa im však nájsť nepodarilo. Žiadosť o vrátenie peňazí bola preto na mieste. Podpora mala však iný názor. „Podľa našich informácií sa s vami kuriér snažil bezúspešne spojiť a dokonca 9 minút čakal na vašej adrese. Žiadosti o vrátenie peňazí teda nevyhovieme,“ odpovedala podpora spoločnosti Uber Eats.