S nenávistnými komentármi sa stretávajú takmer každý deň. Reč je o slovenských influencerkách Evelyn, Becce či Katke Koščovej. Ony spolu so svojimi mamami sa ukázali v novej emotívnej reklame od Orangu.
Operátor predstavil reklamu, aby apeloval na bezpečnosť v online priestore. Cieľom projektu je zvýšiť povedomie rodičov o digitálnej bezpečnosti detí na internete.
„Každá influencerka je v prvom rade dcérka svojich rodičov. A všetci rodičia si pre svoje deti želajú bezpečnejší svet aj internet. Vypočujte si svedectvá tých, ktorí jeho hrozbám denne čelia,“ uvádza spoločnosť Orange.
„Mojej dcérke píšu na internete hrozné správy. Že je škaredá, že by sa mala hanbiť a nie pretŕčať. Na takú situáciu nie ste ako matka vôbec pripravená,“ hovorí mama Evelyn vo videu.
Na záberoch môžeme vidieť influencerky ešte ako deti. Vo videu sa spolu zo zábermi objavujú aj nenávistné komentáre adresované práve im. „Chce sa mi grcať, škaredá prasnica, nech nevychádza ani z bytu…,“ znie jeden z nich adresovaný práve Evelyn.
„Nechápala som, ako niekto môže tak veľmi nenávidieť moju dcéru. Je to nočná mora každého rodiča,“ hovorí matka influencerky Kataríny Balážiovej známej ako Becca. Webová stránka, ktorá vznikla spolu s touto reklamou, má pomôcť rodičom s tým, ako čeliť kyberšikane.