Spoločnosť Microsoft vyšetruje problémy, ktoré zasiahli viaceré jej online služby v rámci Microsoft 365. Oznámila to po tom, ako používatelia na celom svete v stredu hlásili výpadky online služieb, vrátane komunikačnej platformy Teams a e-mailového systému Outlook.
Technologická spoločnosť informovala o „zhoršení“ týkajúcom sa viacerých jej služieb v rámci balíka Microsoft 365.

Tisícky používateľov hlásili v stredu podľa webstránky Downdetector, ktorá sleduje výpadky, problémy s Teams, Outlookom, cloudovou službou Azure a tiež online hernou službou XBox Live. Neskôr počet hlásení klesol.
Spoločnosť prostredníctvom konta Microsoft 365 Status na sociálnej a mikroblogovacej sieti Twitter oznámila, že problém lokalizovali „na konfiguráciu siete a analyzujeme najlepšiu stratégiu jeho zmiernenia tak, aby sme ho vyriešili bez vyvolania ďalších následkov“.
Neskôr doplnili, že zmenu siete, o ktorej predpokladajú, že spôsobila problémy, stiahli a v súčasnosti monitorujú, ako sa to prejavuje.