Módna značka Burberry vytvorila kolekciu venovanú Minecraftu

Hranice medzi skutočným a virtuálnym svetom sú stále tenšie.


Anglická módna značka Burberry je známa predovšetkým vďaka kvalitným kabátom. V tejto oblasti vždy patrili k trendsetterom, čoho dôkazom je aj to, že má obrovské zásluhy na spopularizovaní trenčkotu, ktorý je obľúbeným módnym kúskom aj po sto rokoch.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Nová dimenzia módy?

Inovatívne nápady nechýbajú Burberry ani dnes. Módna značka sa rozhodla spolupracovať s herným megahitom Minecraft a vytvoriť tak módnu kolekciu, inšpirovanú týmto titulom. Nejde však len o obyčajný merch, ako nejaké Fortnite tričká či Doom mikina. Toto sú luxusné dizajnérske kúsky.

Módna značka Burberry vytvorila kolekciu venovanú Minecraftu
Profimedia

Zaujímavosťou je, že oblečenie z tejto kolekcie bude dostupné vo svete skutočnom rovnako ako vo svete Minecraftu. Hoci nejde o úplne prvú spoluprácu medzi módnymi a hernými značkami (napríklad v Sims 2 existujú produkty H&M), stále ide o pomerne ojedinelý počin.

Bohatý herný obsah

Obsah je v hre dostupný ako bezplatný balík s názvom Burberry: Freedom to Go Beyond. Okrem oblečenia pridáva aj fantazijnú verziu Londýna (sídla firmy Burberry) a množstvo úloh a hlavolamov. Burberry týmto spôsobom pripomína svoju históriu spojenú s dobrodružstvom – mnohí známi cestovatelia a objavitelia sa v extrémnych podmienkach spoliehali práve na odevy z dielne Burberry.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Svet Burberry: Freedom to Go Beyond je obývaný rozmanitými tvormi, ktoré sa počas 166 rokov fungovania módnej značky objavili v jej symbolike. Herný balík obsahuje tiež niekoľko ďalších kusov oblečenia a iných predmetov, ktoré boli navrhnuté Burberry, avšak v reálnom svete neexistujú.

Módna značka Burberry vytvorila kolekciu venovanú Minecraftu
Profimedia
Módna značka Burberry vytvorila kolekciu venovanú Minecraftu
Profimedia
Módna značka Burberry vytvorila kolekciu venovanú Minecraftu
Profimedia
Módna značka Burberry vytvorila kolekciu venovanú Minecraftu
Profimedia

Tagy:
REKLAMA
Peter Strhan
V EMEFKE pôsobím od roku 2017, teda od samotného založenia portálu. Mojou vášňou je internetová kultúra, súčasné trendy a svet humoru a memes, ktorým sa venujem aj vo svojich článkoch.Okrem toho ma zaujímajú témy z oblasti vedy, technológií a histórie. Blízko mám aj k umeniu a hudbe, a vždy si nájdem čas na pútavú vernisáž alebo dobrý koncert. Mojím cieľom je prinášať čitateľom obsah, ktorý ich pobaví, inšpiruje a zároveň rozšíri ich obzory.
Najčítanejšie
Podobné