Nová hra vyzerá spočiatku ako vtip, ale nie je. Naozaj ide o novú verziu hry Monopoly. Vo firme Hasbro si poriadne uleteli, keď túto hru vymysleli. Cieľom hry je namiesto nakupovania imaginárneho majetku, zbieranie zážitkov.
Už samotné balenie hry napovedá, že to bude sranda. Na obale nechýbajú bicykle, avokáda a aj samotný strýčko, maskot hry vyobrazený na obale, je trochu iný. Má na sebe okuliare a nechýba kelímok s kávou so sebou. Na krabici je jasný odkaz: „Zabudnite na nehnuteľnosti. Aj tak si ich nemôžete dovoliť.“
Zážitky, ktoré v hre zbierate, zahŕňajú aktivity ako cestovanie, návštevy vegánskej reštaurácie či spanie na gauči u kamaráta. Kto nazbiera najviac zážitkov, hru vyhráva. Aj samotná cena tejto hry, ktorá je 19,82$ (cca 17€) odkazuje na rok 1982, od ktorého sa ľudia radia do generácie mileniálov. Niektorých mileniálov hra pobavila a iných doslova urazila.
„Vytvorili sme Monopoly for Millennials, aby sme fanúšikom poskytli zábavnú hru, ktorá umožní mileniálom oddýchnuť si od skutočného života a smiať sa naozajstným skúsenostiam a herným políčkam, ktoré sa môžu na nich vzťahovať. Keďže mnohí z nás sú mileniáli, rozumieme zdanlivo nekonečným bojom a hlúpemu zovšeobecňovaniu, ktorému môžu takíto ľudia čeliť. Je jedno či si vloger, milovník emoji alebo predávaš eko sójové sviečky, Monopoly pre mileniálov je ako stvorené pre teba!“ opisujú hru tvorcovia z firmy Hasbro.
A aký majú názor na hru samotní mileniáli?
„Existuje Millennial Monopoly… hádam, že herné komponenty sú iPhone, avokádo, fľaša remeselného piva, čiapka, meme, legíny a účet od študentskej pôžičky.“
There is a #MillennialMonopoly now..I’m guessing the game pieces are an iphone, avocado, craft beer bottle, beanie, a meme, leggings and a student loan bill.
— Jen Martino (@PolkaDotSloth) November 14, 2018
„Ľudia. Nakoniec som našla obchod s #MillennialMonopoly na sklade. Ako mileniál si myslím, že je to skvelé. Kto chce hrať? (a lol všetkým, ktorých táto hra urazila. Neberte to tak vážne!)“
GUYS. I finally found a store with #MillennialMonopoly in stock. As a millennial, this is brilliant and spot-on. Who wants to play?? (& lol-to everyone already offended by this game. Don’t take it so seriously!) pic.twitter.com/AEryFzLlDj
— Jami Seymore (@JamiSeymore) November 15, 2018
„Neviem, čo je zábavnejšie:
a) Monopoly pre mileniálov
b) Mileniáli naštvaní pre Monopoly pre mileniálov“
I don’t know what’s funnier:
A) Millennial Monopoly
B) Millennials mad about Millennial Monopoly— Samuel T. Dimwit, Esq. (@thedimwit) November 14, 2018
„Najväčšia sranda je, že my si túto debilnú hru ani nemôžeme dovoliť.“
@Hasbro THE REAL JOKE IS WE CANT EVEN AFFORD YOUR SHITTY ASS GAME #MonopolyforMillennials
— ma lo (@squaretrex) November 14, 2018
„Hasbro, môžete mi poskytnúť URL na oficiálnu stránku Hasbro s Monopoly pre mileniálov, kde kydáte na moju demografickú vekovú skupinu, pretože baby boomers spôsobili ekonomickú katastrofu, pre ktorú sme finančne impotentní na dekádu? Vďaka!“
@Hasbro Can you provide the URL for the Hasbro-official website featuring „Monopoly for Millennials,“ where you trash on my age demographic because baby boomers caused an economic catastrophe that rendered us financially impotent for a decade? Thanks! pic.twitter.com/wmm0WQwnld
— Steven Briggs (@TrnDaBeatAround) November 11, 2018
„Prisahám, že Monopoly pre mileniálov je tá najpovýšeneckejšia hra, aká kedy vznikla. Sme na mizine a nie je to naša vina, nechajte nás na pokoji.“
I swear millennial monopoly is the most condescending game ever created. We’re broke, it’s not our fault, leave us alone smh @Hasbro pic.twitter.com/5vdmRQJOOv
— Morgan (@morganlizzie95) November 14, 2018
Zdroj: independent.co.uk
Titulná fotka: youtube.com/Clownfish TV