Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Štvrtok 12.6.2025
sk
Zlatko
cz
Antonie
, Antonina

Na Slovensko prichádza fastfood, ktorý neničí zdravie. Vieme, kde otvorí a aký plat ponúka

Chorvátsky reťazec Koykan prináša nový koncept rýchleho občerstvenia.


Bratislava sa pripravuje na príchod nového hráča v oblasti rýchleho občerstvenia. Chorvátsky reťazec Koykan sľubuje zdravšie alternatívy k tradičným fastfoodom – a otvára hneď dve pobočky v najväčších nákupných centrách. Zaujme nielen jedlom, ale aj platom 1 250 €.

Slovenská gastronómia sa čoskoro rozšíri o novú značku rýchleho občerstvenia s medzinárodným konceptom. Chorvátsky reťazec Koykan začal s náborom zamestnancov. Ako informuje portál Startitup, prvé dve pobočky budú otvorené v nákupných centrách Eurovea a Aupark, čím odštartuje expanziu značky na slovenskom trhu. Reťazec, ktorý vznikol v Záhrebe v roku 2012, sa zameriava na kvalitnú prípravu jedál z rôznych svetových kuchýň s dôrazom na čerstvé suroviny.

Zdravá alternatíva k tradičným fastfoodom

Koykan sa profiluje ako moderný reťazec, ktorý kombinuje rýchlosť obsluhy s kvalitou pokrmov. V ponuke nájdu zákazníci širokú paletu medzinárodných jedál vrátane mexických burrít, arabského falafelu, indického kari, ale aj wrappy, piadiny, gyrosy či šaláty.

Významným aspektom tohto konceptu je znižovanie množstva tukov, cukrov a konzervantov v ponúkaných jedlách. Prevádzky budú navrhnuté v modernom štýle s využitím prírodných materiálov a svetlých farieb. Súčasťou bude aj digitálny systém objednávania prostredníctvom samoobslužných kioskov.

Tripadvisor

Pracovné príležitosti a plány do budúcnosti

Aktuálne spoločnosť hľadá nových pracovníkov na kombinovanú pozíciu kuchár-barman. Uchádzači by mali ovládať slovenský, anglický alebo chorvátsky jazyk na úrovni B2. Medzi ponúkané benefity patrí okrem platu 1 250 eur aj flexibilné plánovanie zmien, príjemné pracovné prostredie a možnosť kariérneho rastu.

Bratislava je pre Koykan testovacím trhom pred ďalšou expanziou v strednej Európe. Ak sa prevádzky osvedčia, spoločnosť plánuje do konca roka 2026 otvoriť až 15 reštaurácií v regióne vrátane Prahy, Viedne, Mníchova či Budapešti. Dlhodobý plán hovorí dokonca o 25 vlastných prevádzkach do konca roka 2027, s možnosťou rozšírenia prostredníctvom franšízového modelu.

Otázkou zostáva, ako sa novému konceptu podarí presadiť na slovenskom trhu, kde majú silnú pozíciu tradičné americké fastfoody – McDonald’s so 47 pobočkami, KFC s 15 a Burger King s 8 prevádzkami.

Mohlo by ťa zaujímať:

McDonald’s konečne mieri na Záhorie. Nie každý z toho však skáče od radosti


Tagy:

Henrieta Balázsová
Žijem s novinárskym perom v ruke a nebojím sa ponoriť do rôznorodých tém. Od aktuálneho diania cez záhadné kriminálne prípady až po fascinujúce zákutia ľudskej psychiky - všetko je pre mňa inšpiráciou.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Práve sa deje

Zakúpené články

Zatiaľ nemáš zakúpený žiadny článok

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.