Úlohou predavačky je zákazníkovi nákup uľahčiť, nie mu ho znepríjemniť a odradiť od každého ďalšieho. Do Kysuckého Nového Mesta táto správa však asi nedorazila. Na facebookovej stránke Nekŕmte nás odpadom sa objavila sťažnosť nespokojnej nakupujúcej, ktorá si v miestnej predajni COOP Jednota údajne pripadá takmer na obtiaž.
„Už dlhšie mi vadí drzý a neprofesionálny prístup predavačiek COOP Jednota na Clementisovej ulici v Kysuckom Novom Meste. Neochotné, podráždené, s kávičkou v ruke – človek má pocit, že ich obťažuje. Nikoho tam už ani neprekvapí, keď na pulte so sladkosťami zbadá pohár z dopitej kávičky,“ napísala anonymná zákazníčka a pripojila aj fotografiu spomínanej kávičky.
Nie je jediná, ktorá sa sťažuje na predavačky
Z komentárovej sekcie je zjavné, že podobnú skúsenosť mali s týmto reťazcom aj ďalší Slováci. „Ja chodím pravidelne do Jednoty. Raz, keď som stála pri salámach, sa jedna rozčuľovala, že musí krájať šunku a salám. Že ľudia chodia robiť veľké nákupy inam a na šunku k nim, takže ona naschvál nastavila hrubé krájanie šunky, lebo sa jej nechce. Nato som si vypýtala ja 40 dkg šunky a prevrátila oči,“ napísala komentujúca Lucia.
Kto to nerobil, nepochopí
„Ja mám pocit, že výberové konanie pre personál COOP Jednota je čím arogantnejšie, tým lepšie,“ poznamenala zase druhá. Našli sa však aj takí, ktorí sa predavačiek zastali. Práca predavačky je podľa nich natoľko náročná, že si ju bežný zákazník nedokáže ani predstaviť.
„Kto nerobil predavačku v potravinách, nepochopí. Ráno už o piatej vám pekárne vozia pečivo, rýchlo naukladať do regálov, aby bolo všetko tip-top. Ľudia pred šiestou čakajú pred obchodom, ráno máte veľký nával. Cez deň obsluhovať, vykladať tovar a ste radi, že pôjdete na WC,“ zastala sa zamestnankýň iná komentujúca.