Na Netflixe sa možno čoskoro dočkáme reklám. O tejto možnosti sa zmienil jeden z jeho šéfov Reed Hastings, informuje portál LADbible. Dodal, že spočiatku bol proti tomu, ale v poslednej dobe podobný krok pripustil. Uviedol, že predplatné s reklamami by sa ponúkalo lacnejšie.
Používatelia by sa teda sami mohli rozhodnúť, či si radšej priplatia a budú mať obsah bez reklám, alebo dajú prednosť lacnejšiemu predplatnému, ale s reklamami. „Myslíme si, že je fér umožniť spotrebiteľom, ktorí by chceli mať nižšiu cenu a sú tolerantní voči reklame, aby dostali, čo chcú,“ nechal sa počuť Hastings.
Nová taktika?
Informácie prichádzajú v čase, keď Netflix hlási vôbec prvý výraznejší odliv predplatiteľov za viac ako desať rokov. To viedlo k poklesu akcií spoločnosti o viac ako 20 percent. Je teda možné, že týmto spôsobom sa vedenie snaží nabrať ďalších zákazníkov.
Treba povedať, že reklamy nie sú v prostredí streamovacích služieb žiadnou novinkou. Využívajú ich Disney+, Paramount+, Hulu či Peacock. Netflix by tak len rozšíril ich rady. Uvidíme teda, či k tomu naozaj dôjde a či táto taktika prinesie svoje ovocie.