Neuveríš, čo si Škoda pripravila namiesto nového modelu auta. Zberateľský kúsok môže mať len 130 šťastlivcov

Zberateľom sa už trasú ruky.


Známa česká automobilka Škoda prekvapila svojich fanúšikov nevšedným krokom. Predstavila svoju prvú kolekciu športových tenisiek v spolupráci s tradičnou českou značkou Botas. Tento nečakaný krok rozšíril pôsobnosť automobilky aj do módneho priemyslu a vzbudil záujem nielen medzi motoristickými nadšencami. Automobilka o novinke informovala na svojom webe.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Limitovaná edícia s bohatou históriou

Kolekcia tenisiek nebude masovo dostupná – automobilka vyrobí iba 130 párov, čo symbolicky odkazuje na 130-ročnú históriu značky Škoda. Veľká časť tejto exkluzívnej obuvi bude dostupná len pre vybraných záujemcov. Niekoľko párov bude možné získať prostredníctvom súťaží na sociálnych sieťach.

„Generácie Čechov jazdili so Škodou a nosili tenisky Botas,“ uviedol šéf spoločnosti Botas o tejto unikátnej spolupráci. Tá spája dve ikonické české značky s bohatou tradíciou.

Dizajn inšpirovaný automobilovým svetom

Za návrhom tenisiek stojí tím dizajnérov Škody z oddelenia Colour & Trim v spolupráci s odborníkmi z Botasu. Výsledný produkt nie je len bežnou obuvou s logom automobilky. Tenisky obsahujú množstvo detailov odkazujúcich na interiéry a exteriéry vozidiel Škoda.

Škoda

Dizajnéri sa inšpirovali materiálmi používanými v automobiloch, farebnými kombináciami a dokonca zapracovali aj charakteristické písmeno „S“. To odkazuje na novú dizajnovú líniu Modern Solid, predstavenú v elektrickom modeli Škoda Elroq.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Cesta k finálnemu produktu nebola jednoduchá. Tímy vytvorili viac ako 20 rôznych prototypov, aby dosiahli ideálny kompromis medzi atraktívnym dizajnom a výrobnými možnosťami.

Podľa vyjadrení oboch spoločností nejde o jednorazovú spoluprácu. Škoda aj Botas už plánujú ďalšie modely pre budúcnosť. To naznačuje, že automobilka má vážny záujem o expanziu do módneho priemyslu.

Tento nezvyčajný krok českej automobilky dokazuje, že tradičné značky hľadajú nové spôsoby, ako osloviť zákazníkov aj mimo svoj primárny segment. Zároveň podčiarkuje rastúci trend prepájania automobilového priemyslu s módou a životným štýlom.

Legendárna automobilka Škoda vyťahuje eso z rukáva. Tento model má byť jej novou vlajkovou loďou

Mohlo by ťa zaujímať:

Legendárna automobilka Škoda vyťahuje eso z rukáva. Tento model má byť jej novou vlajkovou loďou


Tagy:
REKLAMA
Henrieta Balázsová
Som spravodajská redaktorka EMEFKA a venujem sa aktuálnemu dianiu, spoločenským témam aj virálnym príbehom. Milujem dobrú kávu, knihy a svoje dve mačky.Okrem spravodajstva sa venujem aj umeleckým textom a fascinujú ma emócie, medziľudské vzťahy a veci, ktoré sa nedajú vygoogliť. Písanie pre mňa znamená spôsob, ako dávať svetu zmysel a sprostredkovať čitateľom obsah, ktorý ich zaujme a inšpiruje.
Najčítanejšie
Podobné