Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Piatok 22.11.2024
sk
Cecília
cz
Cecílie

Zmysel pre čierny humor síce nemá každý, ale asi netreba zdôrazňovať, že ľuďom v ťažkých situáciách pomáha a môže tiež veľmi presne upozorniť na nejaký pálčivý problém. Ako uvádza portál LADbible, drsnejší humor kvitne aj v súčasnej dobe, keď svet stále zápasí s pandémiou koronavírusu.

Vzhľadom na to, že už máme k dispozícii vakcíny, je však tento boj aspoň o niečo jednoduchší. Žiaľ, stále existuje dosť ľudí, ktorí sa odmietajú dať zaočkovať, lebo uverili konšpiráciám na internete a boja sa, že ich cez čipy vo vakcíne bude sledovať Bill Gates. Títo ľudia si ale neuvedomujú, že svojou hlúposťou ohrozujú nielen seba, ale aj všetkých naokolo. V americkom meste Charlotte sa im to teda rozhodli pripomenúť originálnym spôsobom.

Nezaočkuj sa, aspoň zarobíme, hlása pohrebná služba

Po uliciach mesta totiž začalo jazdiť nákladné auto s veľkým nápisom „Nedajte sa zaočkovať“. Niekto by si možno myslel, že ide o vyjadrenie názoru nejakého poblázneného antivaxera. Pri pohľade nižšie však padne do očí iný nápis, ktorý robí reklamu pohrebníctvu Wilmore Funeral Home. Logika je teda jasná: nedaj sa zaočkovať, zomri a pohrebníctvo na tebe aspoň zarobí. Možno je to trochu drsné, ale čierny humor taký skrátka býva.

Pravdou ale je, že spoločnosť menom Wilmore Funeral Home v skutočnosti neexistuje. Ide totiž o vtip reklamnej agentúry BooneOakley, ktorá chce týmto spôsobom dať ľuďom signál, aby neverili rôznym šarlatánom na internete a dali sa zaočkovať.

„Mal som pocit, že obyčajná reklama už nefunguje. Také tie tradičné odporúčania ako Dajte sa zaočkovaťalebo ‚Dôverujte vakcíne‘,“ povedal riaditeľ BooneOakley David Oakley. „Takže sme na to išli z odlišnej perspektívy a rozhodli sa trochu ľudí šokovať.“

Dodal, že ich hlavným cieľom bolo, aby ľudia proste dali na odporúčania odborníkov a verili vakcínam. Rolu zároveň hrala frustrácia z toho, že ľudia odmietajú očkovanie, hoci je to jediná cesta ako pandémiu poraziť. Oakley zmienil, že ak sa kvôli ich čiernohumornému odkazu zaočkuje aspoň jeden človek, tak to bude považovať za úspech.


Dušan Šutarík
Na EMEFKA píšem hlavne o filmoch a seriáloch.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.