Roky dospievania sú ten najhorší čas, kedy to rodičia môžu preháňať s láskou k ich dieťaťu. Mladý človek sa (aspoň po mentálnej) stránke osamostatňuje, snaží sa tváriť dospelo a posledné, čo potrebuje, je, aby mu rodičia pripomínali, aký je roztomilý a že stále je ich najmilšie dieťatko. Rozhodne ho nepoteší, ak sa jeho detské fotky objavia na bilbordoch po celom meste.
Presne toto musí znášať 16-ročný Yu-kun z Tokia. Jeho otec totiž investoval sto miliónov jenov (600-tisíc eur) do kampane, v rámci ktorej je celá japonská metropola ovešaná bilbordmi s fotkami z detských čias Yu-kuna. O bizarnom prípade informuje SCMP.
Robí to z lásky
Otec Yu-kuna podniká v oblasti nehnuteľností a zrejme sa mu darí. Vyhodiť v prepočte 600-tisíc eur na kampaň, ktorú v podstate nikto poriadne nechápe, si nemôže dovoliť každý. Existuje už desať rôznych verzií bilbordov s detskými fotografiami chlapca. Tie sú umiestňované na fasádach budov alebo vo výkladoch obchodov. Dvojmetrová reklama visí pri vstupe na zastávku metra. Pred Yu-kunom sa nedá uniknúť.

„Môj syn bol taký roztomilý, keď bol dieťa. Myslím si, že by o tom malo vedieť celé Tokio,“ vysvetlil podnikateľ, o čo mu vlastne ide. Je to skutočne zvláštna pohnútka a môžeme len dúfať, že iní rodičia si nebudú brať príklad. Toto si žiadne dieťa nezaslúži.
Syn to nechápe
Čo na tento netradičný projekt svojho otca hovorí dnes 16-ročný Yu-kun? Nadšený rozhodne nie je: „Nepáči sa mi to. Fakt nie. Ak si naozaj myslíš, že som taký roztomilý, prečo si tých 100-miliónov jenov radšej nepreviedol na môj účet?“

Napriek protestom je otec odhodlaný pokračovať vo svojej nezvyčajnej kampani. Má dokonca záujem o novšie fotografie syna, ktoré by použil v propagácii jeho realitných projektov. Tatko zrejme potrebuje terapiu a ak to bude takto pokračovať ďalej, tak aj jeho syn.