Nočná mora každého tínedžera: Otec použil detské fotky svojho syna na bilbordoch, ktoré rozvešal po celom meste

Podnikateľ si myslí, že jeho syn je taký roztomilý, že o tom musí vedieť každý.


Roky dospievania sú ten najhorší čas, kedy to rodičia môžu preháňať s láskou k ich dieťaťu. Mladý človek sa (aspoň po mentálnej) stránke osamostatňuje, snaží sa tváriť dospelo a posledné, čo potrebuje, je, aby mu rodičia pripomínali, aký je roztomilý a že stále je ich najmilšie dieťatko. Rozhodne ho nepoteší, ak sa jeho detské fotky objavia na bilbordoch po celom meste.

Presne toto musí znášať 16-ročný Yu-kun z Tokia. Jeho otec totiž investoval sto miliónov jenov (600-tisíc eur) do kampane, v rámci ktorej je celá japonská metropola ovešaná bilbordmi s fotkami z detských čias Yu-kuna. O bizarnom prípade informuje SCMP.

Robí to z lásky

Otec Yu-kuna podniká v oblasti nehnuteľností a zrejme sa mu darí. Vyhodiť v prepočte 600-tisíc eur na kampaň, ktorú v podstate nikto poriadne nechápe, si nemôže dovoliť každý. Existuje už desať rôznych verzií bilbordov s detskými fotografiami chlapca. Tie sú umiestňované na fasádach budov alebo vo výkladoch obchodov. Dvojmetrová reklama visí pri vstupe na zastávku metra. Pred Yu-kunom sa nedá uniknúť.

Screenshot Threads

„Môj syn bol taký roztomilý, keď bol dieťa. Myslím si, že by o tom malo vedieť celé Tokio,“ vysvetlil podnikateľ, o čo mu vlastne ide. Je to skutočne zvláštna pohnútka a môžeme len dúfať, že iní rodičia si nebudú brať príklad. Toto si žiadne dieťa nezaslúži.

Syn to nechápe

Čo na tento netradičný projekt svojho otca hovorí dnes 16-ročný Yu-kun? Nadšený rozhodne nie je: „Nepáči sa mi to. Fakt nie. Ak si naozaj myslíš, že som taký roztomilý, prečo si tých 100-miliónov jenov radšej nepreviedol na môj účet?“

Čo je horšie pre tínedžera, ako keď sa jeho detské fotky objavia na verejnosti? Navyše na bilboardoch v gigantickej metropole.
Shutterstock

Napriek protestom je otec odhodlaný pokračovať vo svojej nezvyčajnej kampani. Má dokonca záujem o novšie fotografie syna, ktoré by použil v propagácii jeho realitných projektov. Tatko zrejme potrebuje terapiu a ak to bude takto pokračovať ďalej, tak aj jeho syn.

Hlúpo nadizajnované veci, ktoré ťa vytočia

Odporúčame prečítať:

20 hlúpo nadizajnovaných vecí, ktoré ťa vytočia už len svojou existenciou


Tagy:

Peter Strhan
Venujem sa predovšetkým témam ako internetová kultúra, súčasné trendy a memes. Blízko mám aj k hudbe, vede a histórii.
Najčítanejšie
Podobné