Nokia po desaťročiach zmenila logo. Sociálne siete majú na vec rôzne názory

Stalo sa tak prvý raz za 60 rokov.


V nedeľu oznámila fínska technologická firma rozsiahly rebranding. Súčasťou zmeny imidžu vyše 150-ročnej spoločnosti je aj zmena loga. Prvá za posledných 60 rokov.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Na prelome tisícročí Nokia stála na čele rebríčka najväčších výrobcov mobilov. V časoch príchodu legendárnej 3310 bola hodnota spoločnosti Nokia desaťkrát vyššia ako hodnota Applu. Éra smartfónov však Fínom nepriala a v predajoch ich konkurencia rozdrvila.

Nové logo má byť „súčasnejšie a digitálnejšie“ a má spoločnosti pomôcť oddeliť sa od dávno minulej doby tlačidlových telefónov.

Profimedia

Nové logo je súčasťou širokých reforiem a veľkých zmien, vďaka ktorým sa firma chce opäť dostať na výslnie. V súčasnosti sa však výrobe spotrebnej elektroniky venuje len minimálne a sústredí sa predovšetkým na digitálnu infraštruktúru – budovanie 5G sietí, systémy automatizácie a cloudové riešenia pre firmy.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Aby veci neboli také jednoduché, súčasne vedľa seba sa budú používať dve logá Nokia. Nové si ponesie samotná firma, to staré zostáva produktom, ktoré licenčne vyrába fínska spoločnosť HMD. Ide o smartfóny a príslušenstvo k nim. Ak si teda v súčasnosti zakúpiš smartfón Nokia, ide o produkt z dielne HMD, nesúci meno známejšej firmy.

Zmena loga neunikla pozornosti sociálnych sietí a ľudia majú na vynovenú Nokiu rôzne názory

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Tagy:
REKLAMA
Peter Strhan
V EMEFKE pôsobím od roku 2017, teda od samotného založenia portálu. Mojou vášňou je internetová kultúra, súčasné trendy a svet humoru a memes, ktorým sa venujem aj vo svojich článkoch.Okrem toho ma zaujímajú témy z oblasti vedy, technológií a histórie. Blízko mám aj k umeniu a hudbe, a vždy si nájdem čas na pútavú vernisáž alebo dobrý koncert. Mojím cieľom je prinášať čitateľom obsah, ktorý ich pobaví, inšpiruje a zároveň rozšíri ich obzory.
Najčítanejšie
Podobné