Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Štvrtok 12.12.2024
sk
Otília
cz
Simona
, Šimona, Simeona

Nora Kabrheľová boduje vo vtipných reklamách, ktorými si získala srdcia Slovákov

Nora je len jedna!


Len pred pár dňami sme ťa informovali o novej hviezde slovenského internetu. Stala sa ňou sympatická pani predavačka z Kauflandu, ktorej vystúpenie plné súčasného slangu si podmanilo sociálne siete. Pani Anička po veľkom úspechu dostala hviezdnu posilu – nie je ňou nik iný, ako sama Nora Kabrheľová.

Prekvapivá spolupráca

„Ahoj, bestie,“ hovorí predavačka. „Slay, queen,“ odpovedá ikonická Nora. Následne dve ženy spolu rukami vytvoria srdiečko. Je to veľmi jednoduché, avšak vtipné a milé. Nemôžeme sa preto čudovať, že takáto premiéra Nory Kabrheľovej na stránke Kauflandu sa stala virálnou senzáciou.

„Collab, ktorý nikto z nás nečakal, ale všetci sme ho potrebovali,“ hovorí jeden z nadšených komentárov. „Kráľovné obslúžili a nenechali žiadne omrvinky,“ pridáva sa ďalší. Pozitívne reakcie prišli aj zo zahraničia: „To mám jezdit z Prahy na Slovensko do Kauflandu nebo co tím chcete říct?“ „Ešte treba Šárikuuuu,“ je skvelá poznámka, ktorá, zdá sa, nezostala bez odozvy.

Radostné komentáre zanechali aj niektoré známe mená slovenskej kultúry či športu.

S*x Humor predáva

Rovnako ako v zahraničí, tak aj u nás na Slovensku marketéri vo veľkom využívajú spolupráce so známymi tvárami. Kým pred pár rokmi mala takáto spolupráca väčšinou charakter „dáme peknej žene naše produkty, nech sa s nimi odfotí“, v súčasnosti disponujú oveľa väčšou mierou kreativity.

Firmy si uvedomili, že často je humor to, čo predáva a v ich príspevkoch vystupujú humoristi, či iné osobnosti s komediálnym talentom.

Príspevky, ktoré sú vtipné či absurdné, majú ľudia najväčšiu tendenciu zdieľať. Takýto obsah sa prirodzene stáva virálnym a dokáže tak značku dostať do povedomia veľkého počtu potenciálnych zákazníkov.

Negatívnou stránkou môže byť to, že niektorí ľudia (tí bez zmyslu pre humor) môžu značku začať vnímať ako menej serióznu a nedôveryhodnú. Takisto sa môže stať, že kontroverzná či nepopulárna osobnosť môže imidžu značky skôr ublížiť.

Mohlo by ťa zaujímať:

Nora Kabrheľová prezradila detaily zo súkromia: V živote neľutujem nič. Môj bežný deň vyzerá tak, že ráno vstanem a večer idem spať (ROZHOVOR)

Práve obchodné reťazce patria k firmám, ktoré na Slovensku vo veľkom využívajú spolupráce so zabávačmi. Pre TESCO dlhodobo natáča videá Fero Joke, tvárou siete Fresh sa stal Dominik Haluška, Kaufland mal okrem Noriky spoluprácu napríklad s Jovinečkom.


Tagy:

Peter Strhan
Venujem sa predovšetkým témam ako internetová kultúra, súčasné trendy a memes. Blízko mám aj k hudbe, vede a histórii.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.