Len pred pár dňami sme ťa informovali o novej hviezde slovenského internetu. Stala sa ňou sympatická pani predavačka z Kauflandu, ktorej vystúpenie plné súčasného slangu si podmanilo sociálne siete. Pani Anička po veľkom úspechu dostala hviezdnu posilu – nie je ňou nik iný, ako sama Nora Kabrheľová.
Prekvapivá spolupráca
„Ahoj, bestie,“ hovorí predavačka. „Slay, queen,“ odpovedá ikonická Nora. Následne dve ženy spolu rukami vytvoria srdiečko. Je to veľmi jednoduché, avšak vtipné a milé. Nemôžeme sa preto čudovať, že takáto premiéra Nory Kabrheľovej na stránke Kauflandu sa stala virálnou senzáciou.
„Collab, ktorý nikto z nás nečakal, ale všetci sme ho potrebovali,“ hovorí jeden z nadšených komentárov. „Kráľovné obslúžili a nenechali žiadne omrvinky,“ pridáva sa ďalší. Pozitívne reakcie prišli aj zo zahraničia: „To mám jezdit z Prahy na Slovensko do Kauflandu nebo co tím chcete říct?“ „Ešte treba Šárikuuuu,“ je skvelá poznámka, ktorá, zdá sa, nezostala bez odozvy.
Radostné komentáre zanechali aj niektoré známe mená slovenskej kultúry či športu.
S*x Humor predáva
Rovnako ako v zahraničí, tak aj u nás na Slovensku marketéri vo veľkom využívajú spolupráce so známymi tvárami. Kým pred pár rokmi mala takáto spolupráca väčšinou charakter „dáme peknej žene naše produkty, nech sa s nimi odfotí“, v súčasnosti disponujú oveľa väčšou mierou kreativity.
Firmy si uvedomili, že často je humor to, čo predáva a v ich príspevkoch vystupujú humoristi, či iné osobnosti s komediálnym talentom.
Príspevky, ktoré sú vtipné či absurdné, majú ľudia najväčšiu tendenciu zdieľať. Takýto obsah sa prirodzene stáva virálnym a dokáže tak značku dostať do povedomia veľkého počtu potenciálnych zákazníkov.
Negatívnou stránkou môže byť to, že niektorí ľudia (tí bez zmyslu pre humor) môžu značku začať vnímať ako menej serióznu a nedôveryhodnú. Takisto sa môže stať, že kontroverzná či nepopulárna osobnosť môže imidžu značky skôr ublížiť.
Práve obchodné reťazce patria k firmám, ktoré na Slovensku vo veľkom využívajú spolupráce so zabávačmi. Pre TESCO dlhodobo natáča videá Fero Joke, tvárou siete Fresh sa stal Dominik Haluška, Kaufland mal okrem Noriky spoluprácu napríklad s Jovinečkom.