Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Utorok 25.3.2025
sk
Marián
cz
Marián
, Marian, Marius

Obchodná vojna sa začala. Biedronka prezradila, koľko predajní chce na Slovensku otvoriť do roka a do dňa

Biedronka má so Slovenskom veľké plány.


Poľský diskontný reťazec Biedronka potvrdzuje svoje ambiciózne plány na slovenskom trhu. Po úspešnom otvorení prvých predajní v Miloslavove, Zvolene a Považskej Bystrici chce do konca roka 2026 na Slovensku prevádzkovať minimálne 50 obchodov. Spoločnosť je podľa vlastných vyjadrení s doterajším prijatím na slovenskom trhu spokojná a pokračuje v systematickom budovaní siete predajní. O téme informoval portál Forbes.

Strategická expanzia od západu na východ

Biedronka sa v prvej fáze zamerala primárne na západné a stredné Slovensko, čo nie je náhodná voľba. Tieto regióny patria k ekonomicky silnejším častiam krajiny. Reťazec sa zatiaľ sústreďuje na menšie mestá a obce, no v budúcnosti plánuje prevádzky otvoriť aj v krajských mestách. Postupne chce expandovať aj na východ Slovenska.

„Otvorenie ďalších predajní pripravujeme, práce pokračujú podľa plánu a veríme, že už čoskoro zverejníme konkrétne termíny,“ uviedli predstavitelia spoločnosti. Z organizačných dôvodov zatiaľ viac detailov neodhalili.

Napriek tomu, že reťazec oficiálne nepotvrdil ďalšie lokality, pracovné ponuky naznačujú, kde by mohli nové prevádzky vzniknúť. Spoločnosť aktuálne hľadá zamestnancov do obchodov v Nových Zámkoch, Leviciach a Liptovskom Mikuláši. Práve v Liptovskom Mikuláši je uvedený termín nástupu už 1. apríla 2024, čo naznačuje, že táto prevádzka by mohla byť otvorená v najbližšom období.

Shutterstock

Ponuka a reakcie zákazníkov

Prvá predajňa Biedronka otvorila svoje brány začiatkom marca tohto roka v obci Miloslavov a záujem zákazníkov bol od prvého dňa značný. Diskont ponúka široký sortiment potravín a doplnkového tovaru vrátane produktov vlastných značiek, ktoré pre slovenský trh vyrábajú aj domáci producenti.

Pre potencionálnych zamestnancov ponúka Biedronka konkurencieschopné podmienky. Napríklad v Liptovskom Mikuláši hľadá pokladníkov s nástupnou mzdou od 1000 eur mesačne, pričom zamestnanci môžu získať aj mesačný bonus za dochádzku až do výšky 100 eur.

Reťazec uvádza, že slovenských zákazníkov zatiaľ len spoznáva, no hodnotí vstup na náš trh pozitívne. Zákazníkov láka najmä na pravidelne sa meniace akciové ponuky v letákoch. Vernostný program zatiaľ Biedronka nemá a v blízkej dobe ho ani neplánuje zaviesť.

„Slovenskí spotrebitelia nás prijali, no ešte je predčasné robiť závery,“ uviedol reťazec pre magazín Forbes, pričom zdôraznil, že dopyt po cenovo dostupných potravinách je na Slovensku vysoký, čo podporuje ich ďalšie expanzné plány.

Mohlo by ťa zaujímať:

Ochutnali sme za teba výrobky z Biedronky. Umelú inteligenciu sme nechali zhodnotiť ich kvalitu, takto to dopadlo


Tagy:

Henrieta Balázsová
Žijem s novinárskym perom v ruke a nebojím sa ponoriť do rôznorodých tém. Od aktuálneho diania cez záhadné kriminálne prípady až po fascinujúce zákutia ľudskej psychiky - všetko je pre mňa inšpiráciou.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.