Som idiot. V určitých veciach. Viem uvariť vegánske kari, s trochou trpezlivosti a väčšou trochou vulgárnych výrazov zmontovať stoličku a na strednej som pochopila princíp derivácií za menej ako tri minúty. Aj napriek tomu mi určité primitívne veci robia problém. Očividne.
Napríklad objednávanie jedla, ako som nedávno zistila, respektíve čítanie s porozumením a zaklikávanie správnych možností. Tam mám svoje medzery. A práve vďaka nim sa celá táto eskapáda začala. Ako konzervatívny človek, čo sa jedla týka, nepotrebujem experimentovať a skúšať nové veci. Čo mi chutí, tomu som verná a objednávam zas a znova.
Príchodu spoločnosti Wolt na slovenský trh som nevenovala prílišnú pozornosť. Už nejaký ten piatok objednávam od konkurencie a nemala som potrebu pátrať po niečom inom. Lenže doba je krutá, blížia sa Vianoce a každé ušetrené euro sa zíde, a keď som zistila, že Wolt odmeňuje nových zákazníkov 5-eurovým kreditom na prvú objednávku, neváhala som.
Pri výbere jedla som dlho nešpekulovala. Ponuka je pestrá, všetko vyzerá chutne a ja som bola hladná. Veľmi hladná. Taká hladná, až som videla štvormo… a to bol asi ten dôvod, prečo som zabudla zaškrtnúť možnosť, že by mi jedlo mali doručiť. Nebyť práve spomínaného kreditu, ani by som na to neprišla. Ten však platí len na rozvoz, pri takeaway objednávke sa mi nezapočítal a ja, hladná a rozčarovaná, som sa rozhodla prísť celej veci na koreň.
Napísala som teda na zákaznícku podporu. Neznášam to robiť. Hoci sa rozhovory s operátormi držia vo formálnej rovine, býva zjavné, že sa so mnou nechcú vybavovať o nič viac a o nič menej, ako sa nechcem ja vybavovať s nimi. O to viac ma prekvapila, a to vo veľmi príjemnom slova zmysle, komunikácia s ich online operátorkou Barborou.
A takto nejako to vyzeralo…
Ako môžete vidieť, humor Barbore vôbec nebol cudzí a moju nervozitu z prázdneho brucha sa rozhodla zahnať niekoľkými vtipnými gifmi. A že sa jej to podarilo. Následne mi predstavila dve možnosti, ako situáciu riešiť. Buď si môžem jedlo vyzdvihnúť po práci (neexistuje) alebo si doobjednať niečo s donáškou a ona zariadi, že mi tam predchádzajúce jedlo pribalia.
V živote sa držím niekoľkých nepísaných pravidiel a jedno z nich znie, že parená buchta navyše nikdy nie je na škodu. Tak som si objednala parenú buchtu. Aj kolegyni. A z tejto skutočnosti vám musí byť jasné, že sa celý zvyšok dňa niesol v nadmieru príjemnom duchu.
A takto sme to zavŕšili…
Nakoniec všetko dobre dopadlo. Jedlo bezpečne dorazilo – aj hlavné, aj buchta, Barbora si vyslúžila titul online operátorky roka a ja som si našla novú obľúbenú reštiku. A vy? Pokiaľ nemáte čo na robote alebo sa oddávate aktívnej prokrastinácii, objednajte si jedlo z Woltu a počas čakania sa zakecajte s jedným z operátorov. Bude to stáť za to.
Pri tejto príležitosti sme oslovili aj marketingového managera Woltu, Davida Krátkého, s otázkou, či je takýto spôsob komunikácie bežnou záležitosťou alebo išlo len o výnimočnú situáciu. Ten nám však prezradil, že konverzácie so zákazníckou podporou bývajú občas ešte vtipnejšie.
Tento obsah vznikol v spolupráci so spoločnosťou Wolt