Posledné roky nám zrušili viacero obľúbených relácií či seriálov. Nedostali šancu na ďalšie pokračovanie najmä pre klesajúcu sledovanosť. Rovnaký osud postihol aj populárnu vedomostno-zábavnú reláciu televízie Markíza, ktorá po rokoch zmizla z obrazoviek – Dobre vedieť. Web Interez však informuje o tom, že obľúbená šou sa dočká novej šance – a to vďaka televízii JOJ.
TV JOJ údajne získala licenciu na vysielanie šou Dobre vedieť, ktorá bola od roku 2016 až do svojho konca v roku 2022 stálicou večerného programu Markízy. Počas deviatich sérií vzniklo takmer 200 epizód, čo svedčí o jej veľkej obľube medzi divákmi. Ako by mohol jej návrat fungovať?
V šou sa vystriedali známi herci
Relácia Dobre vedieť kombinovala zábavu s vedomosťami a súťažili v nej dva tímy vedené stálymi kapitánmi. Diváci si mohli zaspomínať na podobný koncept, ako mala napríklad relácia Milujem Slovensko, ktorú RTVS nedávno ukončila.
Tímy si vyberali spomedzi 12 tém, za ktorými sa ukrývali otázky z rozličných oblastí. Každá otázka mala tri možné odpovede, no správna bola vždy iba jedna – a jej overenie nasledovalo krátkym ilustračným videom.
Na čele tímov stáli známe tváre slovenského herectva – spočiatku Juraj Kemka a Róbert Jakab, ktorého neskôr vystriedal Vladimír Kobielsky. V neskorších sériách sa objavila aj herečka Zuzana Šebová. Po ich boku sa každú epizódu predstavovali rôzni známi hostia z oblasti kultúry, športu či šoubiznisu, ktorí v relácii pomáhali zodpovedať zapeklité otázky.
Vrátia sa staré známe tváre?
Televízia JOJ zatiaľ neprezradila, kto sa stane tvárami relácie v jej novom spracovaní. Nie je známe, či staví na úplne nové osobnosti, alebo sa pokúsi nadviazať na pôvodný tím. Fanúšikovia však očakávajú, že formát si zachová svoju ľahkosť, humor a interakciu medzi súťažiacimi, vďaka ktorej si získal divácke sympatie.
Nie je to po prvý raz, čo televízia JOJ prebrala reláciu po svojej konkurencii z Markízy. Dobrým príkladom je kulinárska šou Bez servítky, ktorá sa po prechode na JOJ-ku rýchlo stala stabilnou súčasťou jej vysielania. Zdá sa, že televízia má cit na to, ako opätovne vdýchnuť život známym formátom.
Hoci konkrétny dátum premiéry zatiaľ nepoznáme, podľa dostupných informácií by sa relácia mohla zaradiť do programu už počas tejto jesene. Diváci sa tak pravdepodobne už čoskoro dočkajú návratu obľúbeného vedomostného kvízu s dávkou humoru a príjemnej televíznej zábavy.