Eurovea pokračuje v rozširovaní ponuky značiek a do svojho portfólia privádza ďalšie silné meno. Módna značka, ktorú mnohí poznajú pre jej nezameniteľné pohodlie, kvalitné materiály a výrazný dizajn, si pre svoju prvú kamennú predajňu mimo domovského trhu vybrala práve bratislavskú Euroveu. Otvorenie sprevádzala živá atmosféra aj nadšenie fanúšikov značky, ktorí si prišli pozrieť nový koncept, využiť úvodné zľavy a objaviť kolekcie, ktoré už dlhšie patria medzi najobľúbenejšie na Slovensku.
Okrem otvárania nového obchodu sa Bratislava čoskoro dočká aj otvorenia nového nákupného centra. V bratislavských Podunajských Biskupiciach sa 20. novembra uskutočnilo stretnutie, ktoré naznačilo, že otvorenie nového retail parku je doslova za rohom. Za jedným stolom sedeli zástupcovia miestnej samosprávy, investora, stavebnej firmy aj štátnej a mestskej polície. Spoločným cieľom bolo doladiť všetky podstatné informácie a pripraviť sa na okamih, keď nové nákupné centrum privíta svojich prvých návštevníkov.
Hoci presný termín otvorenia ešte nie je definitívne stanovený, investor ráta s tým, že k spusteniu prevádzky dôjde na prelome novembra a decembra 2025 – v rozmedzí od 27. novembra do 4. decembra. Kým príde na rad slávnostné otvorenie, zostáva doladiť pár posledných detailov, no celá zóna už smeruje k finálnemu dokončeniu. Čo nájdeš v novom nákupnom centre, sa dozvieš v našom článku nižšie.
Bratislava ako strategická voľba
Otvorenie prvej kamennej prevádzky značky LELOSI v Bratislave prilákalo pozornosť návštevníkov. Zákazníci si užili otváracie akcie, ktoré potrvajú do 27. novembra, darčeky k nákupu aj koleso šťastia. Široký sortiment – od najpredávanejších legín a mäkkého loungewearu až po elegantné spoločenské kúsky či štýlové pleteniny – zaujal širokú skupinu zákazníkov.
Predstavitelia LELOSI zdôraznili význam slovenského trhu a silnú pozíciu Eurovey. „Otvorenie našej prvej predajne mimo domovskej krajiny pre nás veľa znamená – je to sen, ktorý v sebe nosíme už dlho. A je to naozaj správny pocit, že sa tento sen začína práve tu, v Bratislave. Pri vstupe na Slovensko sme hľadali destináciu so silným footfallom, moderným prostredím a jasnou zákazníckou identitou. Eurovea bola prirodzenou voľbou,“ uviedol Matej Slapnik, generálny riaditeľ LELOSI.
Dejan Šilar doplnil: „Otvorenie našej prvej predajne na Slovensku je pre nás skutočne výnimočným momentom. Sme nadšení, že môžeme privítať našich slovenských zákazníkov osobne a ponúknuť im priestor, kde môžu vidieť, dotknúť sa a vyskúšať si naše kolekcie z prvej ruky. Mnohé z našich kúskov sú tu už obľúbené a teraz si návštevníci môžu vychutnať plný zážitok LELOSI v osobnom, interaktívnom a inšpiratívnom prostredí jedného z najnavštevovanejších centier na Slovensku.“





















