Obľúbené vonné sviečky sa stali terčom negatívnych recenzií. Za všetko môže koronavírus

Žena odhalila, prečo sa na ne ľudia zrazu sťažujú.

Zdroj: Profimedia

Pandémia nás finančne postihla asi všetkých. Majitelia reštaurácií museli zavrieť, bary a kaviarne na tom neboli o nič lepšie a prakticky všetci zamestnanci zo sektoru služieb zaznamenali na výplatných páskach za posledné obdobie značné rozdiely. Jedna obeť vírusu sa však predsa len tak často neskloňuje – výrobcovia vonných sviečok.

Sú to sviečky, hovoríš si pravdepodobne. Dajú sa kúpiť online, tak kde je problém? Nuž, na celú kauzu upozornil jeden neškodný tweet od ženy menom Terri Nelson. Umelkyňa sa na sociálnej sieti podelila o nedávny poznatok, ktorý jej padol do oka pri prezeraní stránky známeho výrobcu vonných sviečok Yankee Candle.

Žena si na stránke predajcu sviečok všimla zvláštne recenzie

„Na stránke Yankee Candle je kopa nahnevaných žien, ktoré sa sťažujú, že sviečky nemajú žiadnu vôňu,“ píše Terri v príspevku. Kto už mal s danou značkou skúsenosti, pravdepodobne vie, že nedostatok vône nezvykne byť problém. „Chcela som sa ich opýtať, či im nie je akosi teplo a či im v poslednej dobe tiež akosi neochabol apetít,“ naznačila Terri nenápadne, či ženy náhodou nenapadla teraz už dobre známa pliaga.

Profimedia

Tweet sa stal za krátky čas virálom, nazbieral viac ako 50-tisíc lajkov a medzi množstvom ľudí, ktorým skrížil cestu, sa našla aj jedna milovníčka analýz a dát. Výskumníčka Kate Petrova, ktorá sa profesionálne zaoberá výskumom v oblasti vedy a psychológie, sa nemohla nevyjadriť.

Výskumníčka sa ponorila do analýzy a dospela k zaujímavému zisteniu

„Nedalo mi to,“ priznala v komentároch a dodala, že sa rozhodla z dlhej chvíle prísť celej problematike na koreň. Najprv stiahla dáta z predajov troch najpopulárnejších vonných sviečok na Amazone v rozmedzí januára roku 2017 až januára roku 2020. „Priemerné hodnotenie sa pohybovalo okolo 4.3/5, medzi januárom a novembrom tohto roku však nastal výrazný sklz,“ píše Kate.

„Môže byť dôvodom covid?“ pýtala sa sama seba. Aby otázku zodpovedala, pozrela sa na hodnotenia troch najpopulárnejších sviečok bez vône, opäť na Amazone. Rozdiel bol markantný. „Od začiatku tohto roku išla spokojnosť zákazníkov s vonnými sviečkami dole podstatne rýchlejšie ako pri sviečkach bez vône.“

To najzaujímavejšie však ešte len príde. Namiesto hodnotení sa rozhodla tentokrát zamerať na obsah recenzií a podarilo sa jej vyfiltrovať, koľkokrát sa ľudia sťažovali konkrétne na nedostatok vône. Už sa však neobmedzila len na Amazon, na paškál si zobrala aj ďalších troch iných predajcov a ich päť najobľúbenejších vonných sviečok.

„Od začiatku tohto roka stúpla nespokojnosť s vôňou z dvoch percent na šesť,“ zistila Kate. Ďalej dodáva, že hoci sa to možno nejaví ako taký veľký rozdiel, v porovnaní s tým, ako sa krivka hýbala predošlé roky, je. Takže tu to máme. Jednou z nešťastných obetí globálnej pandémie je aj oblasť, pri ktorej by to naozaj nikto nečakal.

„Ak teda ešte stále nemáte nakúpené všetky darčeky (a ideálne vám stále funguje nos), skúste zvážiť kúpu sviečky a nechať firme spokojnú recenziu,“ zavŕšila svoj rýchly výskum Kate. Na záver nezabudla dodať, že ak má niekto pochybnosti, tak nie – nepracuje pre firmu zaoberajúcu sa sviečkami. „Len ma jednoducho bavia dáta.“

Zdroj: kate_ptrv / Twitter

Reagujte!
Grr Grr
0
Grr
Fuuj Fuuj
2
Fuuj
Fňuk Fňuk
0
Fňuk
Jeej Jeej
0
Jeej
Uups Uups
0
Uups
Haha Haha
13
Haha
Woow Woow
4
Woow

Komentuj post a napíš, čo si o tom myslíš!

⬇️

Pridaj komentár

Pre odoslanie komentáru sa musíte prihlásiť. Ak ešte nemáte účet zaregistrujte sa.

Mrkni aj tento článok:
Muži sa podelili o komplimenty, ktoré dostali a nikdy na ne nezabudnú


Prihlásiť sa

Nemáte účet?
Zaregistrovať sa

reset password

Späť na
Prihlásiť sa

Zaregistrovať sa

Prosím registrujte sa na emefka.sk

Späť na
Prihlásenie
Choose A Format
Personality quiz
Trivia quiz
Dotazník
Príbeh
Zoznam
Meme
Video
Audio
Image

SLEDUJ EMEFKA

NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

SLEDUJ NA INSTAGRAME