Lacné diskonty so zmiešaným tovarom zápasia o svojho zákazníka mnohými smermi. Sú do toho nútení faktom, že na Slovensku sú superlacné obchody veľmi obľúbené. Action, Pepco, Tedi a aj Kik zaplavili slovenský trh ako vlna tovaru všetkých druhov. Prevádzky týchto obchodov sa postupne rozliezajú naprieč celou krajinou. Ktorý z nich nájde spôsob, ako si získať najviac zákazníkov? Ako informuje web TvNoviny, Kik má pravdepodobne odpoveď. Plánuje totižto spustiť svoj vlastný e-shop.
Slováci a lacné výrobky? Ide to dohromady veľmi dobre. Ak si ich ale človek chce zakúpiť, musí ísť do kamennej predajne. Nastáva však čas, keď sa aj toto zmení. Kik by otvorením svojho internetového obchodu vstúpil do boja o zákazníka s obrovským esom v rukáve. Kompetentní zástancovia spoločnosti však tvrdia, že si nie sú istí, či sa im stránku podarí uviesť do prevádzky už v budúcom roku.
„V Česku sme e-shop KiK spustili na jeseň tohto roka a už pracujeme na spustení slovenskej verzie. V tejto chvíli však nedokážeme s istotou povedať, či projekt dokončíme už v roku 2025, alebo neskôr,“ uviedol pre tvnoviny.sk konateľ Kik v Česku a na Slovensku Martin Šatný. Na internete teraz nájdeme väčšinu väčších predajcov a nejeden zákazník si radšej objedná niečo z pohodlia domova, akoby mal cestovať do najbližšej kamennej predajne.
Kik stále uvažuje
Rozbehnúť ale plne funkčnú stránku nie je len tak. Stále je ale isté to, že konkurenčné spoločnosti Tedi a Action do vôd internetového obchodu nevstúpili. Kik by teda mal aspoň náskok. Holandský reťazec sa na Slovensko dostavil len nedávno a už stihol vytvoriť takmer 30 kamenných predajní. S expanziou predajní spoločnosť neplánuje prestať.
Okrem spoločnosti Kik ale nad e-shopom predsa len uvažuje jedna z konkurenčných spoločností – Pepco. To patrí medzi najväčších nepotravinových hráčov na domácom trhu. „Čo sa týka e-shopov, tak do budúcna máme v pláne nájsť nové spôsoby, ako poskytovať vylepšené služby. No teraz sa zameriavame na poskytovanie čo najlepšieho zážitku z nakupovania v našich kamenných predajniach,“ naznačila možné budúce plány hovorkyňa spoločnosti, Barbara Berecz.
Kto spustí e-shop ako prvý? Nepredbehne ich nový diskontný hráč na slovenskej scéne v podobe lacného reťazca Woolworth?