Ikonický americký predajca rýchleho občerstvenia KFC mení svoje logo. Používa ho už 80 rokov. Neboj sa ale, legendárny Colonel Sanders nikam neodchádza. Jeho ženská verzia ho totižto nahradí iba na jeden deň. Ako informuje web Startitup, KFC chce touto zmenou poukázať na celospoločenský problém – platovú diskrimináciu žien. Obľúbený predajca rýchleho občerstvenia túto zmenu vykoná pri príležitosti Dňa rovnosti v odmeňovaní.
Tento rok spadá tento dôležitý deň pod dátum 15. novembra. Každoročne sa totižto v tomto období snažia spoločnosti, ktoré sa nevyhýbajú citlivým spoločenským témam, poukázať na dôležitosť dosiahnutia rovnosti v odmeňovaní. KFC zmenou pripomína okrem iného aj to, ako si uvedomuje svoju vplyvnú pozíciu na globálnom trhu. Spoločnosť sa nevyhýba citlivým témam a používa svoj vplyv na dobrú vec.
„V KFC rovnosť v odmeňovaní platí. Ženy aj muži sú odmeňovaní férovo a bez rozdielu. Ale rozumieme, že sa to asi ťažko počúva od značky, ktorú už 80 rokov všade reprezentuje muž. Preto sme sa už druhý rok po sebe rozhodli na Deň rovnosti v odmeňovaní vymeniť v našom logu známeho Colonela Sandersa za ženu,“ vysvetlila deň trvajúcu zmenu Ivana Braunsteinerová – Head of People pre KFC Rakúsko & Slovensko zo spoločnosti Queensway.
Upravené logo by teda malo obsahovať mladú ženskú tvár, ktorá ti črtami tváre pripomenie známeho zakladateľa KFC, bieleho starčeka Colonela Sandersa. Jej vzhľad bude odkazovať na populárny ženský účes z 50. rokov. Obdobie, v ktorom predajca rýchleho občerstvenia vznikol. Dievčina na logu si taktiež od Colonela vypožičia motýlika a okuliare. Farebná červeno-bielo-čierna schéma sa nezmení.