Končí obľúbený slovenský internetový obchod, ktorý poznal takmer každý. Našiel si na ňom rôzne elektrospotrebiče a užitočné veci do domácnosti.
Svoj koniec na Slovensku ohlásil internetový obchod Hej.sk a informoval zákazníkov o tom, ako postupovať v prípade reklamácie.
„Chceli by sme vám oznámiť, že internetový obchod Hej.sk dňa 29.2.2024 ukončí svoju prevádzku. Všetky potrebné informácie spojené s ukončením činnosti e-shopu, zmenami týkajúcimi sa vášho účtu a postupu v prípade reklamácie alebo vrátení zakúpeného tovaru na Hej.sk nájdete na tejto stránke,“ píše obchod na svojej stránke.
Internetový obchod ďalej informuje: „Nakupovať elektro môžete aj naďalej v obchode DATART, ktorý patrí do rovnakej skupiny predajcov elektra ako Hej.sk. V DATARTe nájdete všetky svoje obľúbené značky, širokú ponuku kvalitných spotrebičov, prvotriedne služby, profesionálny prístup k zákazníkovi a množstvo ďalších benefitov.“
Ako budú prebiehať reklamácie?
Ak si prostredníctvom Hej.sk nakupoval, zaujímať ťa určite bude, ako postupovať v prípade reklamácií. „Ak ste zakúpili tovar a nefunguje, ako má, alebo dokonca vypovedal službu, nemusíte sa báť. S reklamáciou vám radi pomôžeme aj po skončení e-shopu Hej.sk. Obráťte sa na akúkoľvek predajňu DATART na Slovensku, stačí si so sebou vziať doklad nákupu z Hej.sk,“ informuje stránka Hej.sk.
Alebo môžete tovar aj s dokladom zaslať na reklamačné oddelenie – Elektrosped, a. s., Reklamačné oddelenie, Diaľničná cesta 6015/12A, budova DC 21, 903 01 Senec.
„Ďakujeme za pochopenie a veríme, že na nakupovanie na Hej.sk budete mať len pozitívne spomienky,“ dodáva obchod.