Od luxusnej bielizne až po lacné reťazce: Na Slovensko si razí cestu až 11 nových značiek

Na svoje si príde naozaj každý.


Slovenský maloobchodný trh čaká v najbližšom období významné rozšírenie. Do krajiny plánuje vstúpiť až jedenásť nových značiek z rôznych segmentov, od potravín cez módu až po gastronómiu. O niektorých z nich informoval aj portál Techbyte.

Známe značky rozširujú ponuku na slovenskom trhu

1. Victoria’s Secret – americká značka luxusnej spodnej bielizne otvorí svoju prvú predajňu na jar 2025 v bratislavskom centre Nivy. Zákazníci tu nájdu nielen spodnú bielizeň, ale aj pyžamá, športové oblečenie a kozmetiku. Značka je známa svojimi exkluzívnymi kolekciami a svetovými modelkami.

2. Müller – nemecká sieť drogérií začne svoju expanziu v Trenčíne. Ide o jedného z najväčších európskych predajcov drogérie, ktorý ponúka široký sortiment od kozmetiky až po knihy. Müller je známy svojimi exkluzívnymi značkami a produktami, ktoré v iných drogériách nenájdeme.

3. Koykan – chorvátsky koncept zdravšieho fastfoodu otvorí prevádzky v bratislavskej Eurovei a Auparku. Reťazec sa zameriava na modernú interpretáciu streetfoodu s dôrazom na kvalitné suroviny. V ponuke budú šaláty, burgery aj tradičné balkánske špeciality.

Koykan

4. dean&david – nemecký reťazec zdravého stravovania plánuje vstup na slovenský trh v druhej polovici roka 2026. Značka je známa svojimi veľkými porciami a dostupnými cenami. Ponúka najmä šaláty, curry a wrapy z čerstvých surovín.

5. Biedronka – poľský potravinový diskont začne svoju expanziu 5. marca 2025 v Miloslavove. Plánuje spoluprácu so slovenskými dodávateľmi a chce dosiahnuť 40 % podiel slovenských produktov. V sortimente bude až 3 400 položiek.

Móda, kozmetika a cestovanie získajú nových hráčov

6. Koton – turecká módna značka zvažuje návrat na slovenský trh. Predtým mala predajne v Bratislave a Žiline. Ponúka módne oblečenie pre celú rodinu za dostupné ceny a pravidelne predstavuje nové kolekcie.

7. Smyk – poľská sieť s detským sortimentom má v domovskej krajine 250 predajní. Okrem hračiek ponúka aj oblečenie, obuv a školské potreby. Na Slovensku chce osloviť rodiny s deťmi komplexnou ponukou.

8. Kiko Milano – talianska značka dostupnej dekoratívnej kozmetiky je známa kvalitným make-upom za prijateľné ceny. V Európe má už stovky predajní a slovenský trh vidí ako perspektívny.

Shutterstock

9. Worldbox – multibrandový predajca ponúka svetové športové značky pod jednou strechou. Zákazníci tu nájdu produkty značiek ako Adidas, Nike, Puma či Reebok za konkurencieschopné ceny.

10. Woolworth – nemecký diskontný reťazec plánuje expanziu koncom roka 2025. Ide o jedného z najstarších predajcov s dostupnými cenami, ktorý ponúka všetko od oblečenia až po elektroniku.

11. JoinUP! – ukrajinská cestovná kancelária chystá vstup na slovenský trh po úspešnej expanzii v okolitých krajinách. Ponúka dovolenky v obľúbených destináciách a plánuje využívať letisko v Katoviciach.

Analytici predpokladajú, že príchod nových značiek prinesie silnejšiu konkurenciu a širšiu ponuku pre slovenských spotrebiteľov. Väčšina značiek sa zameriava na cenovo dostupný segment, čo môže viesť k priaznivejším cenám pre zákazníkov.

Slovenský trh je síce malý, ale stále atraktívny pre zahraničných investorov. Potvrdzuje to rastúci záujem medzinárodných spoločností o expanziu do našej krajiny.

Mohlo by ťa zaujímať:

Nová predajňa na obzore. Lacný obchod Action zajtra otvorí novú prevádzku na východe Slovenska


Tagy:

Henrieta Balázsová
Žijem s novinárskym perom v ruke a nebojím sa ponoriť do rôznorodých tém. Od aktuálneho diania cez záhadné kriminálne prípady až po fascinujúce zákutia ľudskej psychiky - všetko je pre mňa inšpiráciou.
Najčítanejšie
Podobné