Slovenská pošta prichádza s veľkou zmenou, ktorá mnohých ľudí poteší. Začína totiž testovať posielanie zásielok pomocou samoobslužného terminálu. Svoj balík teda môžeš poslať podobne ako cez Packetu, uvádza RTVS.
„Klient príde na poštu so zabalenou zásielkou, položí to na kiosk, cez dotykovú obrazovku si navolí adresné údaje a zvolí si spôsob doručenia. Taktiež navolí doplnkové služby, kiosk zásielku odváži a vytlačí štítok. Ten sa nalepí na zásielku a následne môže klient túto zásielku podať pri špeciálnom okienku,“ vysvetľuje hovorkyňa Slovenskej pošty.
Ľudia tak budú čakať kratšie a uľahčia prácu aj zamestnancom. Momentálne prebieha testovanie prvého kiosku v bratislavskej Petržalke. Ak bude testovanie úspešné, Slovenská pošta plánuje kiosky rozšíriť po celom Slovensku. „Samoobslužný kiosk momentálne slúži primárne na podaj zásielok do troch kilogramov, ale v budúcnosti sú vyhliadky, aby bolo možné platiť aj napríklad SIPO alebo poštové poukazy,“ vyjadrila sa Adriána Kačmárová pre RTVS.