Niektorí zákazníci si heslo „náš zákazník, náš pán“ vysvetľujú viac ako „všetci tu povinne obsluhujte moju kráľovskú prdel“. Lenže tak to, bohužiaľ, nefunguje a aj predavačky sú len ľudia, ktorí majú tiež len jedny nervy. A ak robíš niektorú z týchto vecí, tak im na ne parádne hráš.
1. Keď si niekto vezme do kabínky viac vecí, ako je povolené.
2. A potom v nej nechá totálnu spúšť, lebo povešať tie veci naspäť na vešiaky a dať ich všetky na stojan na to určený je nad ich schopnosti.
3. Keď sa jej niekto opýta, či tam pracuje, aj keď má očividne menovku a väčšinou aj firemné tričko.
4. Keď niekto žobre pri pokladni o nejaké to percento dole.
5. Alebo keď sa snaží uplatniť si zľavový kupón na veci už zlacnené a vlastne očakáva, že to dostane celkom zadarmo (alebo ešte ideálne dá obchod peniaze jemu).
6. Ešte lepšie je, keď je zľavový kupón už polroka neplatný a zákazník sa tvári ako neviniatko, že on si to, chudáčik, nevšimol.
7. Keď sa zákazník snaží vrátiť tovar v čase, keď je to už nemožné. Ono to totiž nefunguje tak, že si kúpiš tričko, vynosíš ho jednu sezónu a potom ho pôjdeš vrátiť.
8. Keď niekto vojde do obchodu päť minút pred záverečnou.
9. A pokračuje vo svojej nákupnej horúčke aj napriek tomu, že už je dávno po nej.
Odporúčame prečítať:
Slováci vo vtipnej dokresľovačke ukázali, ako si predstavujú ideálny relax
10. Keď niekto rozhádže regál, ktorý si práve upratal.
11. Keď niekto vyruší asistenta predaja uprostred rozhovoru s iným zákazníkom. Predstav si, nemáš modrú krv ani zlatú kreditnú kartu, a tým pádom ani prednosť a špeciálne zaobchádzanie. Zmier sa s tým.
12. A potom sa ten istý človek predbieha v rade na pokladňu. (Čiže v preklade – ako spoznáš idiota v obchodnom centre.)
Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane