Zdroj: ©Shutterstock

Otravné veci, z ktorých ide každú jednu predavačku roztrhať od jedu

Zákazníkov, ktorí robia presne tieto veci, nemá nikto rád.

13. Keď sa pýtaš, koľko určitý tovar stojí, aj napriek tomu, že je na ňom nálepka veľká ako červená na semafore.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

14. Keď sa niekto rozpráva s asistentom predaja a zároveň sa vybavuje na telefóne. To by bol vrchol neslušnosti v akejkoľvek situácii.

15. Keď sa niekto dožaduje manažéra v sekunde, ako všetko nejde presne podľa jeho plánu. Lebo on sedí vzadu, zavretý v sklade, a čaká presne na takého exota, ako si ty, aby sa s ním mohol hodinu naťahovať kvôli cene za igelitku.

16. Keď sa niekto snaží votrieť do oblasti, ktorá je jasne označená „len pre zamestnancov“. Čítať sa predsa učí ešte na prvom stupni základnej školy, nie?

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

17. Keď si dovlečieš do obchodu celé švédske stoly. A potom sa zababranými rukami prehrabávaš v stojanoch s oblečením. A potom sa tváriš ohromne urazene, keď sa ťa niekto snaží slušne vyhodiť.

18. Keď niekto nechá nákupný vozík uprostred parkoviska. 

Shutterstock
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

19. Alebo si ho rovno zoberie domov, veď jeden predsa nebude nikomu chýbať…

20. Keď sa opýtaš predavačky, či by sa ti mohla pozrieť dozadu na tričko na tvoju veľkosť. Naozaj je toto prvýkrát, čo si sám kupuješ tričko?

21. Keď necháš svoje deti len tak splašene pobehovať po obchode. Fakt sú aj ideálnejšie miesta, kam môžeš zobrať svoje deti, ako obchodné centrum. Napríklad ihrisko.

Odporúčame prečítať:

Niektorí slovenskí seniori dostanú špeciálny príspevok ako prejav úcty. Má to však jeden háčik

22. Keď už má zákazník nablokovanú polovicu nákupu a potom si odbehne „ešte pre nejakú maličkosť“. Veď ľudia za ním majú času dosť, oni počkajú…

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

23. Keď sa niekto snaží zaplatiť dvojeurovú položku tou najväčšou možnou bankovkou a potom prevracia očami, lebo predavačke trvá sto rokov mu vydať.

24. A na záver, najotrepanejší vtip v histórii predaja – „Pokladňa to nechce naskenovať, tak to určite musí byť zadarmo, že?“

Shutterstock

Tagy:
REKLAMA
Redakcia
Redakcia EMEFKA je tím skúsených redaktorov, autorov a kreatívcov, ktorí denne prinášajú zábavný, inšpiratívny a aktuálny obsah zo sveta popkultúry, lifestyle a spoločenského diania. Naši autori dbajú na kvalitu, overovanie faktov a originalitu, aby čitateľom poskytli spoľahlivé a pútavé články, ktoré si získali tisíce fanúšikov po celom Slovensku.
Najčítanejšie
Podobné