Packeta sa hlási s ďalšou zmenou smerovanou na Z-BOXy. Takýchto noviniek ešte nedávno pribudlo niekoľko, no tentokrát ide o novinku, ktorá uľahčí život istej skupine zákazníkov. Web Interez informuje, že pôjde hlavne o každého, kto predáva cez Vinted a chce si celý proces posielania balíkov čo najviac zjednodušiť.
Praktická zmena uľahčí odosielanie balíkov tak, že zásielky z Vinted už nebudeš musieť posielať len z kamenných pobočiek, ale bude to možné aj zo samotných Z-BOXov. K tým sa zákazníci môžu dostať nonstop a nachádzajú sa na každom jednom rohu. Po novom sa táto nepretržitá prevádzka prispôsobí aj potrebám predajcov. Packeta o novinke informovala na svojom oficiálnom webe.
Po predaji na Vinted dostaneš deväťmiestny podací kód, ktorý jednoducho napíšeš na zásielku. Vďaka tomuto kódu sa zásielka môže kedykoľvek uložiť do najbližšieho Z-BOXu, a to bez potreby tlačenia štítku alebo asistencie personálu. Vďaka novinke môžeš zásielku odoslať bez zbytočného márnenia času a narušenia tvojho harmonogramu, vďaka čomu si slobodnejší ty a aj tvoj zákazník.
Packeta a jej novinka
Všetko sa to dá zvládnuť s ľahkosťou a nadhľadom. Pri Z-BOXe zadáš podací kód na klávesnici, zvolíš veľkosť schránky a zásielku vložíš dovnútra. V prípade, že sa balík do vybranej schránky nezmestil, môžeš celý postup ešte raz zopakovať a vybrať väčšiu schránku.
Môže sa taktiež stať, že schránku zatvoríš skôr, než do nej vložíš zásielku. V tom prípade máš päť minút na to, aby si ju opätovne otvoril. Žiadne obavy, Packeta zjavne počíta so všetkými neočakávanými úkonmi.
Hlavne je dôležité pamätať na to, že do jednej schránky patrí vždy iba jedna zásielka. Balík musí obsahovať čitateľne napísaný kód, ktorý bude Packeta neskôr schopná v systéme rozoznať. Ak podávaš niekoľko balíkov naraz, dbaj na to, aby každý z nich zaparkoval v správnej priehradke.
