Poľský nepotravinový reťazec Pepco si v poslednej dobe prechádza rôznymi zmenami. Sťahuje z predaja jeden výrobok za druhým, avšak po novom sa obracia ku svojim zákazníkom a vypočúva ich prosby. Ako informuje web Tvnoviny, reťazec do svojich predajní vracia skúšobné kabínky. Rozhodnutie odstrániť skúšobné kabínky z predajní prišlo v roku 2022, po čom začali kabínky postupne miznúť.
Táto zmena sa dotkla aj Slovenska, v obchodoch sa tým pádom uvoľnila predajná plocha. Pribúdal jeden regál za druhým, avšak na scénu prichádzali aj samoobslužné pokladne. Vyjadrenie zákazníkov ale spoločnosť jasne vypočula a koncom októbra začal Poľský reťazec do svojich obchodov znova inštalovať skúšobné kabínky. Rozhodnutie o návrate kabínok sa dotkne všetkých predajní.
„Keďže sú pre nás naši zákazníci na prvom mieste a vyjadrili želanie mať skúšobné kabínky v našich predajniach, obnovili sme ich. Od tohto roku môžu v našich predajniach bez problémov nakupovať a skúšať si svoje obľúbené kúsky,“ vyjadrila sa pre web Tvnoviny regionálna marketingová manažérka spoločnosti Pepco, Barbara Berecz.
Pepco a e-shop?
Kabínky ale nestačia. Zákazníci sa okrem nich neustále vypytujú aj na e-shop. Objednávanie cez internet je už dnes bežnou praxou pre každý väčší obchod. Pepco síce online platformu nevylučuje, ale pozornosť nateraz namieril na kamenné predajne.
„Čo sa týka e-shopov, do budúcnosti hľadáme nové spôsoby, ako poskytovať dokonalejšie služby, ale teraz sa sústredíme na poskytovanie čo najlepšieho zážitku z nakupovania v našich kamenných predajniach,“ podotkla Barbara Berecz. E-shop je teda len otázkou času.