Každé väčšie mesto má aspoň jeden podnik, ktorý oblúkom obchádzajú všetci ľudia, ktorí majú radi pekné veci, čistotu a dobrú náladu. Nemusí ísť o najväčšiu dieru, určenú tým nižším sociálnym vrstvám – niekedy sú práve toto miesta, v ktorých panuje družná a veselá atmosféra a prevádzkovateľ sa snaží miesto zútulniť využitím minimálnych finančných prostriedkov.
Reč je o baroch plných starého vybavenia a nevkusných ozdôb. Pitie je tam lacné, vzduch zlý a záchod nefungujúci. Pre niektorých sú však práve toto znaky autenticity a takéto skľučujúce brlohy, nachádzajúce sa prevažne v suterénoch budov, sú ich srdcovkou. V USA sa pre takéto bary ujalo pomenovanie „dive bars“.
Teraz ich môžeš ochutnať
Piváreň Miller High Life spojila svoje sily s výrobcom alkoholickej zmrzliny (áno, aj také existuje!) Tipsy Scoops a spoločne vytvorili nanuky s príchuťou dive bar. Konzumácia Ice Cream Dive Bar ti zaručí rovnaký zmyslový zážitok ako návšteva zanedbaného a temného podniku.
Premyslene zvolené ingrediencie
Začneme tým, čo je v bare najdôležitejšie – alkohol. Ice Cream Dive Bar má 5 %, čo je určite viac ako priemerná zmrzlina. Arašidová posýpka reprezentuje misku arašidov, ktorá sa povaľuje na barovom pulte. Nechýba ani slabučký náznak tabakovej arómy, pripomínajúci miestne ovzdušie. Karamel reprezentuje lepkavú dlážku a vrstva tmavej čokolády zasa šero a tmu.
Jedinečný produkt s odvážnou príchuťou sa predáva v balíkoch po šiestich kusoch. Balenie Ice Cream Dive Bar stojí 36 dolárov (cca 36 eur). Žiaľ, výrobca svoje produkty distribuuje len na území USA, takže väčšina z nás sa k nim dostane len veľmi ťažko.