Plagáty, ktoré dokazujú, že dobrá reklama musí verejnosť šokovať

Tvorcovia týchto reklám môžu byť na svoju prácu právom hrdí.

Reklama nie je len motorom obchodu. Profesionáli ju môžu premeniť na silný nástroj informácií a osvietenia pre spoločnosť. Premyslené obrázky zostávajú v pamäti ľudí a prinútia ich premýšľať o dôležitých veciach. Zozbierali sme pre vás 13 príkladov šokujúcich reklám z celého sveta, ktoré zobrazujú najťažšie problémy súčasnosti.

1. Nie všetky selfie sú rovnaké, no až takto odlišné by určite nemali byť. Táto reklama je venovaná mladým emigrantom

Sancho BBDO (http://www.sanchobbdo.com.co/)

Chlapec komentoval svoju fotku slovami: „Rozlúčka s mojimi drahými priateľmi“

2. Land Rover varuje pred používaním mobilov počas šoférovania

Land Rover (https://www.landrover.com/market-selector/index.html)
Land Rover (https://www.landrover.com/market-selector/index.html)

3. Sexuálne zneužívanie detí často začína online komunikáciou

Save the Children (http://www.savethechildren.org/site/c.8rKLIXMGIpI4E/b.9319685/k.BC99/Mexico.htm?msource=weklpmex1015)
Save the Children (http://www.savethechildren.org/site/c.8rKLIXMGIpI4E/b.9319685/k.BC99/Mexico.htm?msource=weklpmex1015)

4. Vláda Nového Zélandu varuje pred následkami pitia alkoholu na plážach

iamtheswimreaper (https://www.instagram.com/p/BcoRc1gjk-W/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_ufi_control)

5. Táto reklama nás vyzýva, aby sme hneď nerobili rýchle závery len z toho, čo vidíme

terre-des-femmes.ch (https://www.terre-des-femmes.ch/de/)

6. Silný prípad reklamy o darcovstve orgánov

Re-born To Be Alive (http://reborntobealive.be/)

„Wim čaká, než dostane svoje nové pľúca. Bez darcu orgánov sa totiž možno nedožije záverečnej série jeho obľúbenej šou“

7. Pri posielaní súkromných fotiek cudzím ľuďom si dobre premyslite, či vám ten človek za to stojí a aké by mohli byť následky.

Cossette (http://www.cossette.com/en)

8. Alkoholik neubližuje len sám sebe

BBDO Berlin (https://bbdo.de/de)

9. Táto reklama brazílskeho vydania časopisu Forbes sa týka rodovej nerovnosti v odmeňovaní práce

Ogilvy (https://www.ogilvy.com/)

„Keby bol Mark Zuckerberg žena, zarobil by v priemere o 21% menej“

10. „Ty to môžeš vypnúť. Oni nie.“ Ďalšia reklama venovaná utečeneckým problémom

Amnesty International (https://www.amnesty.org/en/)

11. „Bezpečnosť bude vždy v trende“

Women’s Fund (https://www.womensfund.org/)
Women’s Fund (https://www.womensfund.org/)

12. Každodenné tony nových informácií vyvolávajú „informačnú obezitu“. Buďte opatrní pri výbere masových médií.

influencia (http://www.influencia.net/)

13. Nie je to práve odpad, čo by mal definovať našu kultúru…

Advantage Y&R Namibia (https://www.advantage.com.na/)
Loading

Čo myslíte, podarilo sa tvorcom týchto reklám dostatočne varovať populáciu pred dnešnými problémami?

Ďakujeme za hlasovanie
V tejto ankete ste už hlasovali!
Vyberte si možnosť:

Titulná fotka: Women’s FundCossette

Reagujte!
Grr Grr
1
Grr
Fuuj Fuuj
5
Fuuj
Fňuk Fňuk
25
Fňuk
Jeej Jeej
1
Jeej
Uups Uups
0
Uups
Haha Haha
0
Haha
Woow Woow
34
Woow

Komentuj post a napíš, čo si o tom myslíš!

⬇️

Pridaj komentár

Pre odoslanie komentáru sa musíte prihlásiť. Ak ešte nemáte účet zaregistrujte sa.

Mrkni aj tento článok:
Ako vyzerajú typické ženské fotky sparodované mužmi?

Prihlásiť sa

Nemáte účet?
Zaregistrovať sa

reset password

Späť na
Prihlásiť sa

Zaregistrovať sa

Prosím registrujte sa na emefka.sk

Späť na
Prihlásenie
Choose A Format
Personality quiz
Trivia quiz
Dotazník
Príbeh
Zoznam
Meme
Video
Audio
Image

SLEDUJ EMEFKA

NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

SLEDUJ NA INSTAGRAME