Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Nedeľa 22.12.2024
sk
Adela
cz
Šimon
, Simon, Simeon

Potvrdené: Netflix bude dostupný s reklamami

Netflix sa snaží zvrátiť odliv predplatiteľov.


To, o čom sa v kuloároch už dlhšie hovorilo, bolo teraz potvrdené. Jeden zo šéfov Netflixu Ted Sarandos potvrdil, že streamovací gigant bude v budúcnosti s reklamami. Informuje o tom portál Unilad. Netflix k tomuto kroku pristupuje po naozaj ťažkom období.

Za prvý kvartál roku 2022 stratil okolo 200-tisíc predplatiteľov, jeho akcie sa poriadne prepadli a navyše musí čeliť aj konkurencii v podobe iných streamovacích platforiem. Na Slovensku nedávno odštartoval Disney+, okrem nich si ale diváci môžu vyberať z HBO Max, Hulu, Amazon Video či AppleTV+.

Hoci počas pandémie zaznamenal Netflix nárast používateľov, akonáhle sa podmienky uvoľnili, diváci odišli. K tomu treba pripočítať aj infláciu, nestabilnú ekonomickú situáciu a fakt, že Netflix nie je úplne lacná záležitosť. Všetky tieto okolnosti teda boli jasným signálom, že treba konať.

Shutterstock

S reklamami za výhodnejšiu cenu

Ted Sarandos uviedol, že v dohľadnej dobe plánujú pre zákazníkov uviesť nový program: Netflix s reklamami za nižšiu cenu. Sarandos prezradil, že už prebiehajú rokovania s potenciálnymi inzerentami.

Hoci Netflix dlho staval svoj imidž aj na tom, že neobsahuje žiadne reklamy (na rozdiel od konkurencie), situácia dospela do kritického bodu a tento fakt museli kravaťáci prehodnotiť.

„Ignorovali sme veľký segment zákazníkov, ktorí si hovorili: „’Netflix je pre mňa príliš drahý a reklamy mi nevadia‘,“ poznamenal Sarandos. „Pridáme teda ponuku s reklamami. Nebudeme ich vkladať do Netflixu, ako ho poznáte, ale vytvoríme možnosť pre ľudí, ktorí chcú predplatné za nižšiu cenu a reklamy im neprekážajú.“

Nevylúčil ani možnosť, že Netflix bude v budúcnosti kúpený nejakým väčším hráčom. Prepad akcií bol totiž veľmi výrazný. Zo 602 dolárov (rok 2021), teda asi 571 eur, dosiahli hodnotu 180 dolárov (okolo 170 eur). Sarandos ale zdôraznil, že Netflix má na to, aby prosperoval sám a chce urobiť všetko pre to, aby sa mu to podarilo. Zatiaľ nie je známe, kedy sa ponuky predplatného s reklamami na Netflixe dočkáme.

Shutterstock

Tagy:

Dušan Šutarík
Na EMEFKA píšem hlavne o filmoch a seriáloch.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.