• Obchodník s drahými kameňmi: Čo sa šperkov týka, diamant je luxusné potešenie, no rozhodne nie dobrá investícia. Zlato je investícia. Keď sa pokúsite predať svoj snubný prsteň s obrovským šutrom, dostanete zaň menej ako 20 percent pôvodnej kúpnej ceny, aj keď je takmer ako nový. Klenotníci kupujú drahé kamene za zlomok predajnej ceny, takže pre nich nemajú vysokú hodnotu.
• Lekár: Neurodegeneratívne ochorenia (Alzheimer, Parkinson a iné) začínajú omnoho skôr, ako sa začnú objavovať prvé symptómy. Nikto sa len tak jedného dňa nezobudí a nemá zrazu Alzheimera. Niektoré výskumy hovoria, že je možné identifikovať abnormality (napríklad strata čuchu) naznačujúce toto ochorenie až dvadsať rokov predtým, ako pacient začne strácať pamäť.
• Tlmočník znakovej reči: My nie sme opatrovatelia hluchonemých ľudí, nestaráme sa o nich a neošetrujeme ich. Pracujeme pre nich ako ostatní tlmočníci. A nie, nie sme ich príbuzní.
• Lekár: Väčšina prírodných bylinkových výživových doplnkov má pri užívaní s inými liekmi vedľajšie účinky. Vždy povedzte lekárovi o všetkom, čo beriete, aj keď je to len taká „banalita“ ako céčko. A spomeňte im, že jete grepy. Grepy reagujú hádam so všetkým.
• Elektroinžinier: Elektroinžinier nie je elektrikár. Ďakujem za pochopenie.
• Sekretárka: Keď napíšete list politikovi, nebude ho čítať a určite nebude písať odpoveď. Na to má svojich ľudí. Jediné, čo urobí, je „tu sa mi podpíšte“.
• SEO expert: Nikto nebude chodiť na tvoju stránku, pokiaľ nenájdeš spôsob, ako tam prilákať ľudí. Väčšina ľudí si z nevysvetliteľného dôvodu myslí, že pritiahne davy už len tým, že niečo napíše na internet alebo že na to ľudia minimálne narazia náhodou. To sa určite nestane. Nikto len tak mimochodom nenarazí na tvoj web. Je to rovnaké ako postaviť reštauráciu na Marse, nikomu o tom nepovedať a potom sa čudovať, že tam nikto nechodí jesť.
• Tatér: Chytať si čerstvé tetovanie neumytými rukami je nebezpečné. Je až absurdné, ako často to musíme ľuďom prízvukovať.
• Opravár tlačiarní: Toner v tlačiarni je vlastne kúsok plastu, ktorý sa „topí“ na papier. Okrem toho, obrovské kancelárske tlačiarne stoja neskutočné prachy – ich cena sa môže pohybovať v niekoľkých tisíckach eur. Z tohto dôvodu si ich väčšina kancelárií nemôže dovoliť kúpiť, tak si ich len prenajímajú.