Nedeľa 2.10.2022
sk
Levoslav
cz
Olívie, Oliver
, Olivia

Už keď si myslíš, že ťa KFC svojími marketingovými kampaňami nemôže prekvapiť, príde zas s niečím novým, čo ťa nechá stáť s otvorenými ústami. Nebolo tomu inak ani naposledy, keď sa na internete objavila webová stránka s názvom KFChill.

Stránka ťa privíta s jednoduchým popisom, ktorý hovorí o tom, že ak si si myslel, že zvuky prírody sú upokojujúce, tak oni ti prinášajú nový pohľad na vec. Odbúravať stres a načerpať novú energiu sa totiž podľa spoločnosti dá aj pri zvukoch KFC.

Čo však možno zaradiť medzi tieto zvuky? Kričanie objednávok v kuchyni to rozhodne nie je. Aby si si užil poriadny KFChill, odporúčame ti usadiť sa, počúvať a nechať sa uviesť do tej správnej nálady.

kfchill.co.uk

Po prescrollovaní stránky sa ti naskytne pohľad na upršanú prírodu a v pozadí zaznie hlas, ktorý hovorí: „Relaxuj so zvukom…“, keď v tom sa obrázok zmení a ty prichádzaš na to, že si nepočúval zvuky dažďa, ale smaženia kuraťa. Podobne je to aj v nasledujúcich dvoch prípadoch, kedy si myslíš, že nachádzaš svoj zen za zvuku ohníka, no namiesto toho sa ti v ušiach opeká slaninka, či namiesto horského potôčika načúvaš vriacej omáčke.

kfchill.co.uk

KFC si vymyslelo naozaj podmanivý spôsob, ako nachytať svojich zákazníkov. Relaxovanie za zvuku smaženia kuraťa či slaninky je však veľmi nebezpečné, spôsobuje vedľajšie účinky, a to okamžitú chuť na niektorý z ich produktov.

Nejde len o marketingový ťah

KFC však nejde len o to, aby sme trochu viac relaxovali a vyčistili svoje mysle pre zvýšenie dopytu po ich produktoch. Projekt KFChill predstavili počas Dňa všímavosti, 12. septembra. O deň neskôr, 13. septembra bol taktiež Deň pozitívneho myslenia. KFC tak chcelo ľuďom pripomenúť, že by sa nemali neustále len niekam ponáhľať a občas trochu zrelaxovať.

Naozaj kreatívny marketing

Kreatívci v KFC majú poriadne veľkú fantáziu, keďže tento projekt nie je prvým, kedy dokázali nájsť perfektnú súvislosť medzi ich produktmi a každodennými situáciami. Podobne to bolo aj pri ich printových reklamách, keď využili detailné fotografie smažených krídelok, ktoré simulovali na plagátoch búrlivé ohne vychádzajúce z rýchleho auta či rakety.

adsoftheworld.com (https://www.adsoftheworld.com/media/print/kfc_hot_spicy_shuttle)

Okrem toho si tiež možno spomínaš na moment, keď internetom kolovali obrázky typického KFC kýblika, no namiesto názvu KFC na ňom bola skratka nadávky, teda FCK. Pritom stačilo iba prehodiť písmená na jedinom plagáte a väčšina zákazníkov im odpustila aj tak veľké faux paus, ako moment, keď sa im v prevádzkach minuli kuratá.

adweek.com/KFC

Zdroj: kfchill.co.uk
Titulná fotka: pexels.com


Tagy:

Ako hodnotíš tento článok?

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
Hľadať
TOP
Anketa dňa
Trending
Práve sa deje
Mám záujem o spoluprácu

    *dané pole je potrebné
    vyplniť

    Tip na článok

      Formáty: .jpg, .png
      Veľkosť max
      15mb
      V prípade väčšej prílohy pripojte do tela správy link na wetransfer
      *dané pole je potrebné
      vyplniť

      Nahlásiť chybu na stránke

        Formáty: .jpg, .png
        Veľkosť max
        5mb
        *dané pole je potrebné
        vyplniť