Produkty známych značiek, ktoré mali priniesť slávu a peniaze, no stali sa totálnymi prepadákmi

Lebo fialový kečup nebol až taký dobrý nápad.

Zdroj: Mike Mozart / flickr.com

Priniesť na trh nový výrobok nie je až také jednoduché. Keď sa to však podarí, spoločnosti očakávajú zisky a obrovskú popularitu či záujem. Nie vždy sa to však stane. Pripravili sme pre vás 12 produktov, ktoré sa ihneď stali také nepopulárne, že boli pre ich tvorcov obrovským zlyhaním.

1. Krištáľová Pepsi, 1992

Crystal Pepsi

V roku 1992 spoločnosť Pepsi zaexperimentovala s novinkou krištáľovo bieleho nápoja. O rok neskôr sa už nepredával, pretože na trhu nevydržal. Autor konceptu bol David C. Novak, a po tomto zlyhaní pripustil, že by bolo lepšie, keby sa uistil, že jeho výrobok chutil dobre. Nuž, niekedy nápady nevyjdu tak, ako si predstavujeme.

2. Maska na tvár, 1999

V roku 1999 bola na trh predstavená ďalšia novinka. Išlo o masku na tvár, ktorá by mala pomocou šoku stiahnuť svaly na tvári. Ľudia, ktorí ju vyskúšali, však prezradili, že sa pri nej cítili presne tak zle, ako sama vyzerá.

3. Google +, 2011

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9e/Google%2B_icon.svg

Spoločnosť Google spustila v roku 2011 novú sociálnu sieť Google +. Nikdy však táto novinka nesplnila očakávania, že sa stane konkurenciou Facebooku. Pre spoločnosť bolo ich zlyhanie veľkým sklamaním.

4. Kečup, Heinz, 2006

V roku 2000 sa Heinz rozhodol trošku zaexperimentovať. Svojim kečupom pridal netypické farby, napríklad zelenú či fialovú, aby upútal hlavne deti. Táto myšlienka však nemala dlhú trvácnosť a po 6 rokoch definitívne zanikla.

5. Clippy, Microsoft, 1990

https://en.wikipedia.org/wiki/Office_Assistant#/media/File:Clippy-letter.PNG

Pamätáte sa na túto počítačovú spinku? Nebola príliš obľúbená, aj napriek tomu, že bola vytvorená, aby sa zjavila vždy, keď užívateľ počítača potrebuje pomoc. Dokonca sa to malo diať tak, aby čo najmenej otravovala ľudí. Po tom, čo spoločnosť Microsoft uznala, že je nepopulárna, rozhodli sa ju odstrániť.

6. Lasagne, Colgate, 1982

Whatever Happened to Colgate Beef Lasagna?

V roku 1982 prišla firma Colgate s najpodivnejšou myšlienkou rozšírenia svojej značky. Rozhodli sa predávať mrazené večere. Zjavne si mysleli, že keď im to ide so zubnými pastami, mohli by skúsiť aj jedlo. Mnohým ľuďom sa však týmto nápadom zhnusila aj ich pasta a ich predaj sa prepadol. No a mrazené večere? Tie nemali žiadnu budúcnosť.

7. Okuliare Oakley Thump, 2005

Thump, bump, bump

Išlo o prvý zvukový prehrávač zabudovaný v slnečných okuliaroch. Slabý zvuk, privysoká cena a nemoderný dizajn však spôsobili, že o ne ľudia nemali žiadny záujem.

8. Topánky, Dupont, 1963

Mr. Silva/Smith/Dupont's Shoes

V roku 1964 spoločnosť DuPont uviedla na trh topánky so špeciálnou syntetickou kožou. Propagované boli ako lepšia alternatíva koženej obuvi. Topánky sa však stali totálnym prepadákom, pretože sa ľudia začali sťažovať, že sú príliš tvrdé a nohy sa v nich potia. Výsledkom bolo to, že firma nakoniec stratila viac ako 100 miliónov dolárov.

9. Nokia N-Gage, Nokia, 2003

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Nokia-NGage-LL.jpg

Ešte pred rokom 2003 sa všetci hrali hry na svojich mobiloch. A tak sa Nokia rozhodla skombinovať telefón s hraním hier. Spoločnosť si myslela, že si touto vychytávkou zvýši svoje príjmy. Zo 6 miliónov kusov sa však predala sotva tretina.

10. Samsung Galaxy Note 7, 2016

La retirada del Galaxy Note 7 le costará a Samsung 2 mil millones

V roku 2017 všetci hovorili o tomto výbušnom neúspechu – Samsung Galaxy Note 7. Na trhu bol menej než rok a spoločnosť musela vysvetľovať prehrievanie a explodovanie batérie 2,5 milióna majiteľom.

11. Hoverboard, 2015

Zero G Hands Free Segway / 2 Wheel Self Balancing Scooter / Hoverboard

Hneď, ako toto prenosné zariadenie uzrelo svetlo sveta, bolo označené za najväčšie technické zlyhanie. A viete, prečo? Pravdepodobne sa dokáže samé vznietiť a mohlo by spôsobiť požiar vo vašom dome.

12. Zariadenie na Twitter, 2009

Twitter Peek

Tento unikát bol spustený v roku 2009 a bol to prvý a posledný mobilný prístroj na Twitter. Produkt bol vytvorený tak, aby robil iba jednu vec – odosielal a prijímal tweety. Nuž, aj napriek tomu, že mal iba túto jednoduchú funkciu, zlyhal. Zariadenie zobrazovalo len 20-znakovú ukážku tweetov, a aj preto sa stalo nepraktickým spoločníkom, ktorý svoju slávu nikdy nezažil.

Zdroj: boredpanda.com


Reagujte!
Grr Grr
0
Grr
Fuuj Fuuj
0
Fuuj
Fňuk Fňuk
1
Fňuk
Jeej Jeej
0
Jeej
Uups Uups
1
Uups
Haha Haha
5
Haha
Woow Woow
3
Woow

Komentuj post a napíš, čo si o tom myslíš!

⬇️

Pridaj komentár

Pre odoslanie komentáru sa musíte prihlásiť. Ak ešte nemáte účet zaregistrujte sa.

Mrkni aj tento článok:
16 svetoznámych turistických atrakcií, ktoré vôbec nie sú také úžasné, ako si ľudia myslia

Prihlásiť sa

Nemáte účet?
Zaregistrovať sa

reset password

Späť na
Prihlásiť sa

Zaregistrovať sa

Prosím registrujte sa na emefka.sk

Späť na
Prihlásenie
Choose A Format
Personality quiz
Trivia quiz
Dotazník
Príbeh
Zoznam
Meme
Video
Audio
Image

SLEDUJ EMEFKA

NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

SLEDUJ NA INSTAGRAME