Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Nedeľa 14.7.2024
sk
Kamil
, Lara
cz
Karolína
, Karolina, Karla

Promo na Let’s Dance pohoršilo divákov. Toto odkazujú fanúšikovia tanečnej šou

Odkazujú, že sa im chce grcať.


Tanečná šou Let’s Dance sa síce skončila už pred pár mesiacmi, no ešte vtedy televízia Markíza oznámila pre divákov veľkú novinku, ktorá potešila každého fanúšika.

Oznámila totiž to, že si diváci budú môcť pozrieť dychberúce tanečné vystúpenia aj naživo a v rámci Let’s Dance turné prídu tanečníci do rôznych miest na Slovensku.

Fanúšikov neodradila ani cena lístkov. Začína sa na sume 49 € za miesto na tribúne. Dostupné sú aj lístky za 59 € a 79 €, pričom tie najdrahšie pri stoloch stoja 200 €.

Televízia už niekoľko týždňov na turné láka prostredníctvom ukážok, ktoré zdieľa na svojom Instagrame. Jedna z nich je však pre niektorých už cez čiaru, pretože sú na ňom dievčatá oblečené nevhodne.

„Akože… Prosím? To čo je pozvánka na po*no? Šibe vám?” napísala jedna fanúšička. „Promo jak na striptízovú show,” myslí si ďalšia.

Odporúčame prečítať:

Slováci sa podelili o smiešne trapasy, ktoré vznikli zámenou telefónneho čísla

„Normálne sa mi chce grcať!!! Viem, že se* predáva, no pri Let’s Dance?!?! To sa v produkcii niekto velice sekol, keď mu toto príde vhodné ako upútavka!!! To sa už mohla normálne nahatá natrásať, lebo toto ani tanec nie je! Som zhnusená,” znie ďalší komentár.

Turné Let’s Dance zavíta do miest ako Košice, Michalovce, Prešov, Poprad, Martin, Nitra, Trenčín a Trnava, pričom premiéru odštartujú práve v Michalovciach už 2. októbra. Spočiatku malo každé mesto dostať len jedno predstavenie o 19:00, pre veľký záujem však pribudli aj vystúpenia o 15:00.

„Let’s Dance patrí už od roku 2006 medzi najväčšie divácke hity TV Markíza a zakaždým ide o spoločenskú udalosť sezóny. Nie je to inak ani tento rok. Vypočuli sme preto priania naozaj obrovského množstva divákov, ktorí by si šou chceli vychutnať naživo, a už túto jeseň Let’s Dance príde prostredníctvom televízie Markíza priamo do ich regiónu a postará sa im o nezabudnuteľný zážitok. Skutočne sa je na čo tešiť,“ prezradil riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza Michal Borec.


Tagy:

Nikola Kulová
Aktuálne dianie mám pod palcom, novinky tu nájdeš každý deň. Okrem toho sa venujem PR článkom a rozhovorom s inšpiratívnymi ľuďmi.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.