Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Štvrtok 21.11.2024
sk
Elvíra
cz
Albert

Reštaurácia účtuje rodičom poplatok za neposlušné deti. Suma nie je vôbec malá

Myslíš si, že je to správne?


Keď Lyndsey Landmann začiatkom tohto mesiaca navštívila so svojou rodinou a priateľmi reštauráciu Toccoa Riverside v štáte Georgia v USA, ich skupine bol na účet zaúčtovaný poplatok 50 dolárov za to, že ich deti boli „príliš hlučné“, píše magazín People.

K Lyndsey, jej manželovi Kyleovi a ich dvom deťom sa pripojili ďalšie štyri rodiny, takže pri stole bolo až 11 detí. Keď uvidela v jedálnom lístku upozornenie na „príplatok pre dospelých“, myslela si, že ide o vtip.

V spodnej časti jedálneho lístka reštaurácie sa nachádza niekoľko poznámok týkajúcich sa etikety a platenia. Sú tam aj tradičnejšie požiadavky, ako napríklad „buďte úctiví k personálu“. Ten, ktorý zaujal Lyndsey, však znel: „Príplatok pre dospelých, ktorí nie sú schopní byť rodičmi.“

Deti boli vraj veľmi dobré

Rodiny si jedlo vychutnali a Lyndsey spomína, že deti vo veku od 3 do 8 rokov boli „veľmi dobré“. Podľa Lyndsey majiteľ reštaurácie Tim Richter pristúpil k stolu po tom, ako dojedli dezert. Prišiel k nej a hovoril o „príplatku pre dospelých“ a ona si spočiatku myslela, že chce rodiny pochváliť. Namiesto toho im Richter povedal, že deti boli „príliš hlučné“ a „pobehovali naokolo“, a bude im zaúčtovaný poplatok 50 dolárov.

Lyndsey mu odpovedala, že boli celý čas ticho. Majiteľ im podľa jej slov odvrkol, že patria do známeho fast foodu, a nie do jeho reštaurácie. „Požiadali sme o rozhovor s majiteľom a on povedal, že on je majiteľ. Rozhliadla som sa po reštaurácii a všetci zamrznuto sledovali to predstavenie, ktoré predvádzal. Kričal,“ dodala Lyndsey.

Slovenka sa delí o príšernú skúsenosť z reštaurácie. Syn sa z jedla skoro povracal, naúčtovali im pokutu

Mohlo by ťa zaujímať:

Slovenka sa delí o príšernú skúsenosť z reštaurácie. Syn sa z jedla skoro povracal, naúčtovali im pokutu

Incident sa, samozrejme, rozšíril aj na sociálnych sieťach. Mnohí ľudia komentovali, že by sa v podniku s takýmito pravidlami nenajedli. Magazín People chcel získať aj vyjadrenie k tejto situácii od reštaurácie, bohužiaľ sa mu to nepodarilo.


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.