Keď sa hádajú bežní smrteľníci, väčšinou to ostáva v súkromí. S celebritami to však také prosté nie je, dôkazom čoho je aj nedávna kauza Selena Gomez verzus Kylie Jenner. Ak teda nemáš čo lepšie na robote, urob si pukance a vrhni sa s nami na rekapituláciu klebiet, špekulácií a poloprávd, ktorými momentálne žije celý internet.
Vojna manželky a exfrajerky
Od rozchodu bývalej Disney hviezdy Seleny Gomez a Justina Biebera uplynuli roky, počas ktorých sa stihol rodák z Kanady cez celú vec nielen preniesť, ale aj oženiť. Jeho manželka Hailey Bieber odvtedy nemá pokoja. Priaznivci jeho vzťahu so Selenou si dodnes nedali pohov a vytvárajú imaginárne konflikty aj tam, kde žiadne nie sú.
Nedá sa však poprieť, že obe ženy sporadicky prilievajú olej do ohňa. Podľa internetových odborníkov sa tak stalo aj 9. januára tohto roku, keď Hailey pridala na TikTok krátke video, ktoré veľmi rýchlo vymazala. Spolu s hviezdnymi kamarátkami (jednou z nich mala byť Kendall Jenner) a drinkom v ruke pózovala vo videu, zatiaľ čo v pozadí hrala trochu nešťastne zvolená pesnička.
„Nehovorím, že si to zaslúžila. Hovorím len, že božie načasovanie je vždy správne,“ spievalo sa v nej. Video sa na sociálnej sieti objavilo akurát vo chvíli, keď sa na Selenu Gomez valila prívalová vlna negatívnych komentárov, kritizujúc jej telo po tom, čo nabrala pár kíl. Hoci tieto dve situácie nemuseli mať vôbec nič spoločné, internet sa toho chopil a škandál milionárskych rozmerov bol na svete.
Toľko rozruchu okolo obočia
Gomez verzus Bieber sa dočasne zmenilo na Gomez verzus Jenner 22. februára. Za všetko mohlo obočie. Selena sa s tiktokovými fanúšikmi podelila o nevydarený výsledok laminácie obočia, a krátko nato na svoj profil pridala video aj Kylie Jenner. „Toto má byť nehoda?“ písalo sa v ňom. Text jej prechádzal rovno cez obočie.
Akoby to nestačilo, neskôr zdieľala fotku obočia Hailey Bieber. Internet okamžite zachvátili plamene, a hoci obe ženy potvrdili, že nič z toho nebol zámer, ľudia v tom stále hľadali niečo viac. „Toto je naozaj prehnané. Nemám nič proti Seleninmu obočiu, ani som jej príspevok nevidela,“ vyjadrila sa Jenner.
„Súhlasím. Som fanúšičkou Kylie,“ povedala na margo tejto situácie Selena a možno by to celé týmto vyjadrením haslo. Nebyť vskutku podozrivého načasovania. Presne v tomto čase totiž Selena zosadila Kylie z pomyselného trónu a s 381 miliónmi sledovateľov (aktuálne 390 mil.) sa stala najsledovanejšou osobou na Instagrame.
Kupuje si Kylie Jenner sledovateľov?
Kylie Jenner je nielen televízna osobnosť, ale aj modelka a podnikateľka s vlastnou značkou kozmetiky a oblečenia. Vo veku 21 rokov ju magazín Forbes označil za najmladšiu self-made miliardárku a titul najsledovanejšej osobnosti sociálnych sietí jej teda k šťastiu určite nechýba. Mnohí ale tvrdia opak.
Určitá časť internetu je presvedčená, že Jenner robí, čo môže, aby sa opäť zmocnila prvenstva. A neštíti sa ani kupovania sledovateľov. V čase, keď ju Selena predbehla, mala Jenner na Instagrame 380 miliónov sledovateľov, odvtedy sa jej však podarilo milión kdesi striasť. Aby rozdiel vyrovnala, alebo aspoň zamaskovala, rozhodla sa 200-tisíc dokúpiť.
To je teória, ktorú momentálne nemožno podložiť vôbec ničím. Nákup sledovateľov možno väčšinou odpozorovať prostredníctvom SocialBlade – platformy, ktorá mimo iného monitoruje aj denný nárast či pokles sledovateľov za posledných 30 dní. Organický nárast je postupný – pár sledovateľov jeden deň, pár zase ďalší. Keď si však niekto sledovateľov kúpi, nárast je okamžitý a zjavný.
Podľa údajov zo SocialBlade 25-ročnej influencerke pribúda na dennej báze 40- až 100-tisíc sledovateľov. Pravidelne. Nárast vôbec nepôsobí podozrivo, no jeden nikdy nevie. Otázkou však ostáva – naozaj by bola Kylie Jenner na niečo takéto odkázaná?