Seriál Hra o tróny sa stal fenoménom a mnoho ľudí ho doslova miluje. Aby aj nie, keď je tu s nami už od roku 2011. Momentálne všetci čakajú na finálnu sériu, ktorá odštartuje 15. apríla. Tejto dlhoočakávanej udalosti sa prispôsobili aj značky.
Oreo si postavilo na poslednej epizóde kampaň
Výborná príležitosť pre značky, ako sa zviesť s popularitou seriálu. Využila to aj firma Mondelez, ktorá vyrába známe sušienky Oreo. Vytvorili tak limitovanú edíciu sušienok, na ktorých sú vytlačené erby jednotlivých rodov, ktoré bojujú o trón. Samozrejme, že sú im prispôsobené aj samotné obaly sušienok.
Okrem toho Oreo vytvorilo hashtagy, ktorými by mali fanúšikovia označovať svoje príspevky na sociálnych sieťach. Značka im prisľúbila odmeny, zatiaľ však nik nevie, aké. Pohrali sa tiež s úvodnou zvučkou seriálu, ktorú vizuálne pretvorili pomocou 2 750 sušienok.
Pozri si novú zvučku v podaní Oreo
Limitovaná edícia Whisky
Oreo rozhodne nie je prvý produkt, ktorý využil túto vlnu popularity a spojil sa s obľúbeným seriálom. Značka whisky vytvorila limitovanú edíciu fliaš, ktoré mali mrazivý vizuál vytvorený v spolupráci s obľúbeným seriálom.
Vyzliekla sa aj plechovka od nápoja
Obľúbený nápoj Mountain Dew, ktorý je známy hlavne v Amerike, sa tiež spojil so seriálom a vytvorili tak limitovanú edíciu plechoviek. Svoj typický zelený vizuál vymenili za nápisy mien.
77 metrov dlhá tapiséria
Niekto by si myslel, že kobercov sa tento seriál nedotkne. Opak je pravdou. V roku 2017 vytvorila spoločnosť Tourism Ireland v spolupráci s HBO 77-metrovú tapisériu, ktorá rozpráva celý príbeh seriálu. Chceli tak vytvoriť spôsobiť, ktorým budú propagovať turizmus v Írsku. Síce sa tu seriál neodohráva, no bolo tam natáčaných niekoľko scén. Celú tapisériu si môžeš pozrieť tu.
Zdroj: news.avclub.com
Titulná fotka: Cookery Inc, focus-age.cz