Slovákov a Čechov čakalo nepríjemné prekvapenie. Klienti Fio banky na Slovensku a v Česku si všimli neoprávnené transakcie na svojich účtoch.
Fio banka vysvetlila na sociálnych sieťach, že mnohým klientom boli peniaze strhnuté dvakrát kvôli problémom s transakciami, píše portál Info.sk.
Banka vysvetlila, že peniaze boli strhnuté duplicitne tým klientom, ktorí použili platobnú kartu Visa. Podľa banky teda bola na vine spoločnosť Visa. „Ospravedlňujeme sa za komplikácie spôsobené duplicitným zaúčtovaním niektorých transakcií vykonaných kartami Visa. O problémoch vieme a situáciu so spoločnosťou Visa intenzívne riešime. Veríme, že k vráteniu duplicitných transakcií dôjde v priebehu niekoľkých dní. Ďakujeme za pochopenie,“ uviedla banka.
Rozčúlení klienti
Problémy podľa klientov na sociálnej sieti nastali v priebehu minulého týždňa, no banka sa k nim vyjadrila až začiatkom tohto týždňa.
Viacerí klienti sa pod príspevkom banky sťažovali, že prišli o nemalé čiastky a ostali v mínuse. „Mne strhli 2× 1100 eur pri kupovaní leteniek. A keďže je to účet, kde nedržím peniaze (keď potrebujem, tak si prepošlem), tak som v mínuse pri debetnej karte. A oni mi pošlú mail, že si mam mínusovú hodnotu dorovnať, inak budem sankcionovaná,“ napísala klientka Alexandra. Banka ju však ubezpečila, že sankčné úroky od nej nebudú požadovať.
Iní klienti banky zasa uviedli, že keď sa obrátili na infolinku, bolo im povedané, že musia čakať 30 dní. Banka ale všetkých ubezpečila, že im budú financie vrátené v dohľadnej dobe.