Slovenská agentúra Zaraguza vytvorila pre kníhkupectvo Lindeni reklamu, v ktorej figurovala kniha od Toma Hanksa. Keďže išlo o takúto významnú osobnosť, scenár na reklamu ku knihe musel byť vopred schválený. Agentúra však nečakala, že sa k nemu vyjadrí samotný Tom Hanks, väčším prekvapením bolo, keď zistili, že hlavnú ideu reklamy označil za geniálnu.
Novinkou sa na sociálnej sieti pochválil Michal Pastier, známy kreatívec a spolumajiteľ agentúry Zaraguza. Názov, identita a koncepty obalov vytvorila agentúra GoBigname a o reklamný spot sa postarala vyššie spomínaná Zaraguza.
Musíme uznať, že spočiatku sa reklama zdá ako bizarný vtip, no keď ju dopozeráš do konca, prídeš na to, že je naozaj podarená. Slovenskej agentúre sa tak podarilo vytvoriť ďalší reklamný spot, o ktorom bude vedieť naozaj veľa ľudí. A v tom je predsa celá podstata, no nie?
Titulná fotka: Facebook Lindeni