Slovenské nákupné centrá pomaly opúšťa obľúbená sieť predajní. Čo je za tým?

Fanúšikovia hier a fantasy sveta smútia.


Prednedávnom sme ťa informovali, že internetový obchod Hej.sk končí. O svojom konci teraz informovala aj ďalšia sieť obchodov, ktorú mali Slováci v obľube.

Reč je o obchodoch s názvom Brloh, ktoré počas dlhých rokov lákali zákazníkov na svoju špecifickú atmosféru. Tá však mizne postupne s nimi, informuje portál Plus jeden deň.

Svoje brány už čoskoro pre zákazníkov zatvorí aj košická predajňa Brlohu v nákupnom centre Optima. Dôvod, prečo prevádzky s hernými produktmi miznú, je ten, že spoločnosť bola odkúpená českou sieťou predajní s elektronikou Smarty. Tá sa rozhodla po expanzii na slovenský trh zmeniť koncept prevádzok.

„Všetky predajne budú mať vlastnú hernú sekciu pod označením Brloh a budú minimálne také veľké ako tie existujúce,” uvádza Smarty. Či budú však sľubovať takú istú atmosféru, na akú boli zákazníci zvyknutí, je však otázne.


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné